Για το αποδοτικότερο μέλλον του Citroen C4 Cactus μάς προϊδεάζει το πρωτότυπο AIRFLOW 2L το οποίο και θα αποκαλυφθεί με κάθε επισημότητα στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι.

Όπως αποκαλύπτει και το όνομά του, το C4 Cactus AIRFLOW 2L θα καταναλώνει μόλις 2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά ενός υβριδικού συνόλου, τη μείωση του συνολικού βάρους και τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς του.

Χάρη στα ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια του μπροστινού προφυλακτήρα, των τροχών αλλά και του πλευρικού τμήματος, στα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και στις υπόλοιπες σχεδιαστικές παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στις επιφάνειες του αμαξώματος, οι αεροδυναμικές επιδόσεις του C4 Cactus AIRFLOW 2L έχουν βελτιωθεί κατά 20% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Παράλληλα, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας και συνθετικών υλικών που έχουν ως βάση τα ανθρακονήματα, το συνολικό βάρος του Citroen C4 Cactus περιορίστηκε κατά 100 κιλά, φτάνοντας τα 865.

Εξίσου καθοριστική είναι βέβαια και η συμβολή του υβριδικού συνόλου «HYBRID Air», το οποίο συνδυάζει έναν τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 82 ίππων με ένα μοτέρ που ουσιαστικά λειτουργεί με συμπιεσμένο αέρα.

Η εξοικονόμηση καυσίμου που εξασφαλίζει ο συνδυασμός των παραπάνω εφαρμογών αγγίζει το 30%, γεγονός που σημαίνει ότι από τα 3,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα της συμβατικής έκδοσης, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου στην περίπτωση του πρωτότυπου C4 Cactus AIRFLOW 2L περιορίζεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

auto.in.gr