Είναι δίχως αμφιβολία ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα του Γερμανού κατασκευαστή ενώ ταυτόχρονα βρίσκεται ένα βήμα πίσω από τον ανταγωνισμό του. Για αυτό και στην Opel κυνηγούν το χρόνο βλέποντας τα VW Golf, Ford Focus και Peugeot 308 να προηγούνται του Astra, κυρίως σε επίπεδο τεχνολογίας.

Η εικόνα που βλέπετε προϊδεάζει για την αισθητική της επόμενης γενιάς του, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Chevrolet Cruze αλλά και τα «ηλεκτρικά» Volt και Ampera.

Παράλληλα ακολουθώντας το παράδειγμα των Golf VII και 308, η Opel επιχειρεί να εξοικονομήσει όσο γίνεται περισσότερο βάρος από όλα τα υποσυστήματα του νέου Astra με στόχο αυτό να είναι 50-100 κιλά ελαφρύτερο από την τρέχουσα γενιά του, χρησιμοποιώντας μεταξύ άλλων μικρότερους κινητήρες, ελαφρότερες αναρτήσεις και προηγμένα υλικά για την κατασκευή του.

Η νέα γενιά του γερμανικού μικρομεσαίου θα διατίθεται με τρίθυρο -GTC coupe-, τετράθυρο, πεντάθυρο και Station Wagon αμάξωμα, χρησιμοποιώντας τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους turbo κινητήρες της οικογένειας SIDI, ορισμένοι εκ των οποίων χρησιμοποιούνται ήδη στα Cascada, Insignia, Adam αλλά και το υπάρχον Astra.

AUTOMEDIA