Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε μια λίγο διαφορετική, από αυτό που φαίνεται με την πρώτη ματιά, εκδοχή της Μ4 να εκτελεί δοκιμές εξέλιξης στους γερμανικούς δρόμους.

Αυτό που τραβά την προσοχή, εκτός από τα αυτοκόλλητα, είναι όσα διαγράφονται πίσω από το καμουφλάζ στο μπροστινό προφυλακτήρα και η τεράστια πτέρυγα στο πίσω τμήμα. Τόσο η σχεδίαση της τελευταίας όσο και οι αντίστοιχες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του προφυλακτήρα δεν δείχνουν να παραπέμπουν σε αυτό που της αποδίδουν τα αυτοκόλλητά της ως το Moto GP Safety Car, αλλά στην E92 M3 GTS.

H πανίσχυρη έκδοση του κοντινού παρελθόντος διέθετε αντίστοιχες αεροδυναμικές παρεμβάσεις στο εξωτερικό και οι οποίες, σε συνδυασμό με άλλες βελτιώσεις όπως π.χ. η έλλειψη των πίσω καθισμάτων προς όφελος του περιορισμού του βάρους, συνιστούσαν μια πιο ακόμα πιο σκληροπυρηνική και κατά 180 κιλά ελαφρύτερη έκδοση της «απλής» Μ3 η οποία παράχθηκε σε μόλις 250 μονάδες.

Βέβαια, στην περίπτωση του νέου δοκιμαστικού πρωτοτύπου τα πίσω καθίσματα δείχνουν να παραμένουν στη θέση τους, χωρίς, ωστόσο, αυτό να σημαίνει ότι δεν πρόκειται για μια πιο σκληροπυρηνική και ελαφρύτερη έκδοση της Μ4 σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης.

Σε αυτή την περίπτωση, η BMW αναμένεται να πλαισιώσει τις σχεδιαστικές παρεμβάσεις αεροδυναμικού χαρακτήρα και το χαμηλότερο βάρος με επιπλέον ισχύ η οποία και θα αναλάβει να τοποθετήσει την GTS στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου.

AUTOMEDIA