Αν και το IDx πρωτοπαρουσιάστηκε ως ένα πρωτότυπο που είχε ως στόχο να δημιουργήσει συνειρμούς με το παρελθόν, οι Ιάπωνες, φαίνεται να άλλαξαν ριζικά δρόμο πλεύσης για την έκδοση παραγωγής του, η οποία, από το 2017, θα αποτελέσει μια απάντηση στο Toyota GT 86 και στους ομοίους του.

Έτσι, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η έκδοση παραγωγής του IDx θα απέχει έτη φωτός από το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο το 2013, σε επίπεδο σχεδίασης, υιοθετώντας μια σαφώς δυναμικότερη και σύγχρονη εικόνα στο πλαίσιο της ταυτότητάς του ως ενός προσιτού, πισωκίνητου coupe.

Για την ακρίβεια, το IDx, αναμένεται να αντλήσει περισσότερα αισθητικά στοιχεία από το Sports Sedan Concept που η Nissan παρουσίασε πέρυσι στο Detroit παρά από το ομώνυμο πρωτότυπο, καθώς η νέα στρατηγική που χαράχτηκε για την έκδοση παραγωγής του, δεν προβλέπει συνειρμούς με το αγωνιστικό παρελθόν της Nissan.

Όπως και να έχει σε σχέση με τη σχεδιαστική του κατεύθυνση και το κατά πόσο το IDx θα αποτελέσει διάδοχο του coupe 200SX, όπως επίσης λέγεται, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο coupe θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας που θα φιλοξενήσει την νέα γενιά του 370Ζ.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η Nissan φαίνεται να απομακρύνεται από το concept του… concept το οποίο εξοπλιζόταν με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 140 ίππων, προκρίνοντας για την έκδοση παραγωγής, έναν ισχυρότερο δίλιτρο και επίσης ατμοσφαιρικό κινητήρα με ισχύ πάνω από 180 ίππους.

Auto Express