Η Fiat ταράζει τα -αμερικανικά- διαφημιστικά νερά με το νέο spot για το 500
Με τη συνδρομή χαρακτήρων βγαλμένων από την παιδική ζώνη που, ωστόσο, ενίοτε, μιλούν σαν να ξεπήδησαν από τα σετ του Νονού, η Fiat κλείνει το μάτι στο αμερικανικό κοινό, συστήνοντας τα πράσινα πλεονεκτήματα του 500.
Η Fiat επανήλθε στην αμερικανική ήπειρο το 2011. Προκειμένου να προσελκύσει το, συνηθισμένο σε άλλα μεγέθη –από κάθε άποψη- αμερικανικό κοινό, αποδύθηκε σε μια έξυπνη διαφημιστική καμπάνια εμπλουτίζοντας τη διαφημιστική ατζέντα της αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, με μπόλικες δόσεις ενήλικου χιούμορ, όπως αποκαλύπτει το νέο και βιτριολικά χαριτωμένο τηλεοπτικό spot για το 500.
auto.in.gr
- Ράφα: Το πολεμικό συμβούλιο του Ισραήλ απορρίπτει την κατάπαυση του πυρός – Συνεχίζει την επιχείρηση
- Η Miss USA παραιτείται από τον τίτλο για την ψυχική της υγεία – «Ώρα να γράψω το επόμενο κεφάλαιο»
- Ο Λιούις Χάμιλτον κάνει ένα «καυτό γύρο» στο Μαϊάμι με την Κένταλ Τζένερ ενώ εκείνη ουρλιάζει πως τον μισεί
- Ανατροπή στα Airbnb φέρνουν η συναυλία της Σουίφτ στην Ευρώπη και οι Ολυμπιακοί Αγώνες
- Κρίσταλ Πάλας – Μάντσεστερ Γιουάιτεντ 4-0: Συντριβή για την ομάδα του Τεν Χαγκ
- Καιρός: Χαλάει από τα μέσα της εβδομάδας – Έρχεται κακοκαιρία και νέο «κύμα» αφρικανικής σκόνης