Gfk: Πτώση της γερμανικής καταναλωτικής εμπιστοσύνης το Σεπτέμβριο
Πτώση της γερμανικής καταναλωτικής εμπιστοσύνης το Σεπτέμβριο καταδεικνύουν τα πρόδρομα στοιχεία της μηνιαίας έρευνας του γερμανικού ινστιτούτου Gfk( Gesellschaft für Konsumforschung) που δόθηκαν στη δημοσιότητα. Σύμφωνα με το Gfk η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία υποχώρησε στις 8,6 μονάδες το Σεπτέμβριο από τις 8,9 μονάδες τον Αύγουστο, σημειώνοντας κάμψη για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο του 2013.
Πτώση της γερμανικής καταναλωτικής εμπιστοσύνης το Σεπτέμβριο καταδεικνύουν τα πρόδρομα στοιχεία της μηνιαίας έρευνας του γερμανικού ινστιτούτου Gfk (Gesellschaft für Konsumforschung) που δόθηκαν σήμερα Τετάρτη στη δημοσιότητα.
Σύμφωνα με το Gfk η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία υποχώρησε στις 8,6 μονάδες το Σεπτέμβριο από τις 8,9 μονάδες τον Αύγουστο, σημειώνοντας κάμψη για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο του 2013.
Το Ινστιτούτο αποδίδει την πτώση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη κλιμάκωση της κατάστασης στο Ιράκ, το Ισραήλ και την ανατολική Ουκρανία, καθώς και στη σταδιακή επιτάχυνση του «σπιράλ» των κυρώσεων στη Ρωσία, υπογραμμίζοντας πως η αβεβαιότητα σε σχέση με τις οικονομικές εξελίξεις στη Γερμανία έχει αυξηθεί σημαντικά.
Το Gfk σημειώνει πως οι καταναλωτές αρχίζουν να λαμβάνουν υπόψη την εντεινόμενη γεωπολιτική κατάσταση στην αξιολόγησή τους για το πώς η γερμανική οικονομία θα αναπτυχθεί τους επόμενους μήνες και ως εκ τούτου, αναμένουν ότι η οικονομία θα επιβραδυνθεί.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Αθήνα: Πώς θα κινηθούν μετρό, ΗΣΑΠ, λεωφορεία και τραμ έως την Τετάρτη του Πάσχα
- Στους Παξούς ο Κασσελάκης τη Δευτέρα του Πάσχα, στη Σέριφο ο Ανδρουλάκης
- Προπονήθηκε ο Χουάντσο – Τη Δευτέρα θα κριθεί η συμμετοχή του στο Game 5
- Έμμα: «Ποιο Πάσχα, ποια γιορτή, ποια χαρά, μου λείπεις όσο δεν φαντάζεσαι» – Ραγίζει καρδιές η μητέρα της
- ΕΕ: Δεν επαρκούν τα πολεμικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα, λέει ο Έλληνας διοικητής
- Η Eurovision απαγόρευσε τις παλαιστινιακές σημαίες και σύμβολα