Με δεδομένη την επιτυχία της πετρελαιοκίνητης έκδοσης της Octavia RS Combi, ο όμιλος VW φαίνεται να επεκτείνει το σκεπτικό των diesel εκδόσεων επιδόσεων σε πρακτική συσκευασία και στις υπόλοιπες φίρμες του.

Έτσι, το ίδιο παράδειγμα θα ακολουθήσει και η Seat η οποία, μέχρι το τέλος της χρονιάς, θα έχει λανσάρει ένα υψηλών επιδόσεων Leon ST με diesel κινητήρα, ενώ σε ό,τι αφορά την ομώνυμη φίρμα του ομίλου θα λάβει το αντίστοιχο χρίσμα μέσω μιας έκδοσης GTD Variant.

Φυσικά από τον εμπλουτισμό της γκάμας της πρακτικότερης εκδοχής του μικρομεσαίου μοντέλου της VW, δεν θα λείψει ούτε η GTI έκδοση, ενώ η R Variant έχει ήδη δώσει το στίγμα της από δοκιμές εξέλιξης και αναμένεται να έχει εμφανιστεί ως το τέλος της χρονιάς.

Όπως και να έχει με την ασίγαστη δίψα των Γερμανών για τη δημιουργία νέων εκδόσεων, η οποία ξεκινά από τα πλεονεκτήματα της πολυχρηστικής πλατφόρμας MQB, την οποία θα αξιοποιήσει και αυτή η νέα εκδοχή, το Golf GTD Variant, θα προσφέρει τις συνήθεις προδιαγραφές των αντίστοιχων μέχρι σήμερα γνωστών εκδόσεων, όπως το “απλό” Golf GTD.

Έτσι και το πρακτικό diesel GT Golf θα αξιοποιήσει τον ίδιο δίλιτρο TDI κινητήρα προσφέροντας ισχύ 184 ίππων, ενώ κάτι ανάλογο θα ισχύσει και για τις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις εντός και εκτός οι οποίες θα προέλθουν από το Golf GTD.

AUTOMEDIA