Θετικά έκλεισε το εξάμηνο για την ισπανική φίρμα με τις πωλήσεις της να καταγράφουν αύξηση 9,9% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ, παράλληλα καταγράφοντας 200.200 μονάδες ξεπέρασαν το ορόσημο των 200 χιλιάδων για πρώτη φορά από το 2008 οπότε και ξεκίνησε η οικονομική κρίση.

Βασικό ρόλο στην ενίσχυση των μεγεθών της Seat διαδραμάτισε το Leon, καθώς οι πωλήσεις του ανήλθαν σε 48.400 μονάδες, μέγεθος αυξημένο κατά 62,3% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2013.

Ιδιαίτερη απήχηση είχε η έκδοση ST η οποία ξεπέρασε τις προσδοκίες καταγράφοντας 21.200 μονάδες.

Ο Dr. Andreas Offermann, επικεφαλής Sales & Marketing, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι: «το Leon μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες όλων των πελατών. Η προσθήκη στη γκάμα των εκδόσεων Leon Cupra, ST 4Drive και Χ-Perience κατά την διάρκεια των επόμενων μηνών θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις προοπτικές του μοντέλου».

Σχολιάζοντας την αυξητική τάση ο επικεφαλής της Seat, Jürgen Stackmann, επεσήμανε ότι η Seat συνεχίζει να αναπτύσσεται πάνω από το μέσο όρο της αγοράς, αναφέροντας ότι: «Ο όγκος των πωλήσεων γενικά παραμένει ακόμα χαμηλός, ωστόσο η ευρωπαϊκή αγορά δείχνει σημάδια ανάκαμψης. Στο πλαίσιο αυτό, οι πωλήσεις μας αυξάνονται και πάλι πάνω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού. Το Leon είναι μία εμπορική επιτυχία που θα μας επιτρέψει να διατηρήσουμε τη δυναμική πορεία της ανάπτυξης».

auto.in.gr