Με μοντέλο «Ελ.Βενιζέλος» η νέα γραμμή 4 του Μετρό
Τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή της γραμμής 4 των Μητροπολιτικών Σιδηροδρόμων των Αθηνών προκρίνει πλέον το υπουργείο Υποδομών ελλείψει πόρων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τα κοινοτικά κονδύλια.
Spotlight
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Τα 8 πράγματα που πρέπει να κόψετε για να μην γεράσετε γρήγορα
-
Η σπαρακτική ανάρτηση Καλλιάνου για τον θάνατο του πατέρα του: «Μπανταούλη μου...»
-
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας φοιτητών για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια έξω από επενδυτική εταιρεία
Τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή της γραμμής 4 των Μητροπολιτικών Σιδηροδρόμων των Αθηνών προκρίνει πλέον το υπουργείο Υποδομών ελλείψει πόρων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και τα κοινοτικά κονδύλια. Μάλιστα ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης επεξεργάζεται λίστα μεγάλων υποδομών που μπορούν να κατασκευαστούν με ιδιωτικά κεφάλαια.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Βήματος, η Αττικό Μετρό εισηγείται στο υπουργείο Υποδομών την παραχώρηση όλου του συστήματος σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας (γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό και το τραμ) σε ιδιώτες επενδυτές, οι οποίοι θα λειτουργήσουν για κάμποσα χρόνια τα τρένα της πόλης, με αντάλλαγμα την ανάληψη των δανείων, τη συγχρηματοδότηση και την κατασκευή της γραμμής 4 Περισσός -Λυκόβρυση, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 3,3 δισ. ευρώ.
Μάλιστα, καθότι λεφτά για τις επεκτάσεις των γραμμών 1 και 2 δεν υπάρχουν, διερευνάται η δυνατότητα ένταξης του συγκεκριμένου «πακέτου» στην παραχώρηση της γραμμής 4. Αν γίνει αυτό, θα μιλάμε για ένα «μπουκέτο» έργων που ενδέχεται να προσεγγίσει τα 4 δισ. ευρώ.
* Διαβάστε περισσότερα στο Βήμα της Κυριακής
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις