Την πρώτη του εμφάνιση σε δημόσιο δρόμο πραγματοποίησε το υπό εξέλιξη Focus RS, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που ήθελαν την Ford να προχωρά στην παραγωγή του πανίσχυρου hatchback.

Η τρίτη κατά σειρά γενιά του αυτοκινήτου θα εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και χωρητικότητας 2,3 λίτρων, η απόδοση του οποίου θα ξεπερνά τους 330 ίππους.

Η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με ή χωρίς τη συμβολή ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για την μπροστινή ανάρτηση θα επιλεγούν τα δοκιμασμένα γόνατα Revoknuckle, τα οποία τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά στη δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου.

Σε ό,τι αφορά το πρωτότυπο που εντόπισε ο φωτογραφικός φακός, αν και με την περιβολή της έκδοσης ST δεν κατάφερε να κρύψει τις ιδιαιτερότητές του.

Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζουν οι ακροβολισμένες στον πίσω προφυλακτήρα απολήξεις των εξατμίσεων.

Το Ford Focus RS τρίτης γενιάς αναμένεται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2016, μόλις έναν χρόνο δηλαδή πριν το μικρομεσαίο hatchback αντικατασταθεί.

AUTOMEDIA