Έχοντας σχεδόν ολοκληρώσει την εξέλιξη του Honda Civic Type R, η ιαπωνική φίρμα στρέφει το ενδιαφέρον της στην υπόλοιπη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου, προετοιμάζοντας ήδη την ανανεωμένη εκδοχή του όπως μαρτυρά το αντίστοιχο καμουφλαρισμένο πρωτότυπο που εντοπίστηκε κοντά στο βρετανικό εργοστάσιο της Honda, στο Swindon.

Αν και το καμουφλάζ φροντίζει να καλύψει το σύνολο των επιφανειών του, υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που παραπέμπουν στην εικόνα του CiviC Type R Concept.

Μια ματιά στο σχήμα των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων και στις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα αρκεί για να διαπιστώσει κανείς την συνάφεια αλλά και την πρόθεση των Ιαπώνων για μια δυναμικότερη εμφάνιση.

Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές εντοπίζονται στα ανασχεδιασμένα φώτα, προφυλακτήρα και τον αεροδυναμικό διαχύτη που και πάλι φαίνεται να εστιάζουν σε μια πιο δυναμική εικόνα.

Η δυσδιάκριτη απόληξη της εξάτμισης, συντείνει στο γεγονός ότι πρόκειται για μία από τις «μικρότερες» και αποδοτικότερες εκδόσεις του μοντέλου, χωρίς αυτό, βέβαια, να σημαίνει ότι η γκάμα δεν θα είναι πλήρης και ίσως μάλιστα ακόμα περισσότερο απ΄ότι τώρα, καθώς υπάρχουν πληροφορίες για την προσθήκη μιας Type S έκδοσης η οποία, από πλευρά ισχύος, θα τοποθετηθεί κάτω από την κορυφαία Type R.

Η παραπάνω δεν θα είναι η μοναδική αλλαγή στην γκάμα του Civic. Έτσι, μπορεί τα διακριτικά του δοκιμαστικού πρωτοτύπου να δηλώνουν ότι το Civic θα διατηρήσει στην γκάμα του τον diesel κινητήρα του 1,6 λίτρου, ωστόσο, ίσως να μην ισχύσει το ίδιο για τους κινητήρες βενζίνης 1,4 και 1,8 λίτρων που μπορεί να αντικατασταθούν προς όφελος νέων μικρότερων VTEC κινητήρων της Honda.

Έτσι, στην γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Civic μπορεί να βρουν το δρόμο τους οι νέοι VTEC βενζινοκινητήρες που εξελίσσει η Honda, δηλαδή ένας τρικύλινδρος 1,0 λίτρου και ένας τετρακύλινδρος 1,5 λίτρου, οι οποίοι και θα αντικαταστήσουν τα παραπάνω σύνολα προσφέροντας ανάλογη ισχύ αλλά και σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας.

Auto Express