Όπως όλα δείχνουν, το ελκυστικό τετράτροχο που συναντήσαμε ως πρωτότυπο-έκπληξη στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, τελειοποιεί τις τελευταίες λεπτομέρειες του εν όψει της επικείμενης άφιξης, η οποία αναμένεται από τις αρχές του 2015.

Το ελάχιστο καμουφλάζ μαζί με τις επιμέρους λεπτομέρειες αποκαλύπτει την πιστότητά της 4C Spider με το πρωτότυπο που προηγήθηκε στην ελβετική έκθεση, αλλά και με την ήδη γνωστή, coupe έκδοση του ιταλικού μοντέλου, όπως άλλωστε είχαν υποσχεθεί οι Ιταλοί.

Εξαίρεση αποτελεί, φυσικά, η υφασμάτινη οροφή την οποία επέλεξε η ιταλική φίρμα για την ανοιχτή έκδοση του μοντέλου της και η οποία συνδυάζεται με χαρακτηριστικά που έχουν ως στόχο να αλλοιώσουν όσο το δυνατόν λιγότερο την εικόνα αλλά και τα οδικά χαρακτηριστικά της οικείας πλέον, 4C coupe.

Έτσι, η υφασμάτινη οροφή συνδυάζεται και με rollover bars κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ, από το ίδιο ελαφρύ υλικό κατασκευάζονται, πλέον, το πλαίσιο του παρμπρίζ και τα spoilers.

Ως αποτέλεσμα το βάρος της 4C Spider έχει αυξηθεί μόνο κατά 60 κιλά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή κλειστή έκδοσή της.

Την εικόνα της εκθεσιακής 4C Spider συμπλήρωναν η νέα διπλή κεντρικά τοποθετημένη απόληξη της εξάτμισης δια χειρός Akrapovic που, σε συνδυασμό με το αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής υποσχόταν έναν ακόμα καλύτερο ήχο, στοιχεία που αναμένεται να επιβιώσουν και στην έκδοση παραγωγής.

Το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για τα ανασχεδιασμένα –σε σχέση με την coupe- φωτιστικά σώματα με στοιχεία από ανθρακονήματα αλλά και οι νέου σχεδιασμού ζάντες.

Στα σπλάχνα και της ανοιχτής έκδοσης θα βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με χωρητικότητα 1,75 λίτρων απόδοσης 240 ίππων και 340 Nm ροπής σε συνδυασμό με το TCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Στην περίπτωση του ιταλικού coupe, αυτό σημαίνει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 250 χλμ./ώρα.

AUTOMEDIA