Μετά την αποκάλυψη του πεντάθυρου MINI Ηatchback, η βρετανική φίρμα συμπληρώνει τα «κενά», ανακοινώνοντας την «ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση του μοντέλου» Cooper SD -και- για την τρίθυρη εκδοχή του, αλλά και λανσάροντας την έκδοση βενζίνης One First που θα τοποθετηθεί στη βάση της αντίστοιχης γκάμας.

Στην πρώτη περίπτωση, της τρίθυρης πετρελαιοκίνητης έκδοσης Cooper SD, πρωταγωνιστεί ο τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων με απόδοση 170 ίππων και 360 Nm ροπής που συστήθηκε με το ΜΙΝΙ Hatchback 5d.

Στην τρίθυρη έκδοση o δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας συνεπάγεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα -7,2 δευτερόλεπτα με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο Steptronic- και κατανάλωση καυσίμου 4,0 λίτρων/100 χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε 104 γρ./ χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (4,1 λίτρα/100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα με το αυτόματο κιβώτιο).

Ξεκινώντας από την τρίθυρη εκδοχή, στην γκάμα του ΜΙΝΙ Hatchback, προστίθεται και η βενζινοκίνητη έκδοση One First η οποία εξοπλίζεται με τρικύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo με χωρητικότητα 1,2 λίτρων.

Με απόδοση 75 ίππων και 150 Nm ροπής, το MINI Hatchback 3d One First επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, ενώ απαιτεί 5,0 λίτρα καυσίμου /100 χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε 117 γρ./ χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

auto.in.gr