Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα MINI υιοθετεί τις αναλογίες ενός παραδοσιακού πεντάθυρου hatchback ή φλερτάρει με το μήκος των τεσσάρων μέτρων. Το γνωστό σε όλους Countryman έκανε την αρχή, αποδεικνύοντας ότι ένα MINI μπορεί να προσφέρει λύσεις ικανές να ανταποκριθούν στις μεταφορικές απαιτήσεις μιας οικογένειας.

Μετά το Countryman, ήρθε και η σειρά της τρίτης κατά σειρά γενιά του ΜΙΝΙ Hatchback να υιοθετήσει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός συμβατικού, πεντάθυρου αμαξώματος.

Πέρα από την προσθήκη των δύο θυρών, το πεντάθυρο MINI Hatchback αύξησε και μάλιστα αισθητά τις διαστάσεις του. Το μεταξόνιο «κέρδισε» 7,2 εκατοστά, το συνολικό μήκος 16,1 εκατοστά, ενώ ψηλότερα κατά 1,1 εκατοστά «στέκεται» πλέον και η οροφή του αμαξώματος.

Με αφετηρία τη μεγέθυνση των εξωτερικών διαστάσεών του, το πεντάθυρο MINI Hatcback υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Για του λόγου το αληθές, ο όγκος του διαμερίσματος αποσκευών έφτασε από τα 211 στα 278 λίτρα, την ίδια στιγμή που ο χώρος για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών αυξήθηκε κατά 7,2 εκατοστά.

Κατά τ’ άλλα, τόσο τα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά όσο και τα μηχανικά μέρη του MINI Hatchback 5d προέρχονται από την τρίθυρη έκδοση του αυτοκινήτου. Έτσι, λοιπόν, αφετηρία για την βενζινοκίνητη γκάμα του αποτελεί ο τρικύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,5 λίτρων και απόδοσης 136 ίππων.

Στην ισχυρότερη, μέχρι σήμερα, έκδοση Cooper S, τους 192 ίππους και τα 280 Nm ροπής προσφέρει ένας δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης, ενώ περνώντας στους κινητήρες diesel καλείσαι να επιλέξεις ανάμεσα στο τρικύλινδρο σύνολο των 1,5 λίτρων (Cooper D) με τους 116 ίππους και στο μοτέρ των 1.995 κ.εκ. (Cooper SD) των 170 ίππων.

auto.in.gr