Ένα πολύ διαφορετικό Citigo δημιούργησε υπό την επίβλεψη του επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Skoda μια ομάδα αποτελούμενη από 16 σπουδαστές.

Το εγχείρημα ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2013 και ολοκληρώθηκε σχεδόν έξι μήνες μετά, με σκοπό να συμμετάσχει στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση βελτιώσεων για τις προτάσεις του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών VW.

H απουσία οροφής είναι εκείνη που χαρακτηρίζει το πρωτότυπο Skoda, έχοντας προκαλέσει πλήθος σχεδιαστικών και μη αλλαγών.

Πέρα από τις ανασχεδιασμένες επιφάνειες του αμαξώματος, εντύπωση προκαλούν οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, όπως άλλωστε και οι ακροβολισμένες, στο πίσω τμήμα, απολήξεις των εξατμίσεων.

Ανάλογες αναβαθμίσεις έχει δεχτεί και το εσωτερικό τμήμα, το οποίο έχει εξοπλιστεί με ένα ηχοσύστημα 300 watt.

Τέλος, πίσω από τις μεταλλικές επιφάνειες του Citijet, έχει διατηρηθεί ο μέχρι σήμερα γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, χωρητικότητας 999 κ.εκ. και απόδοσης 75 ίππων.

auto.in.gr