Το σκληροπυρηνικό Golf των 400 ίππων που η γερμανική φίρμα παρουσίασε ως πρωτότυπο στην έκθεση του Πεκίνου, μπορεί να οδηγήσει σε μια περιορισμένη έκδοση παραγωγής σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες που φέρεται να προέρχονται από τα υψηλότερα κλιμάκια της VW.

To πρωτότυπο Golf αξιοποιεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του τετρακύλινδρου δίλιτρου βενζινοκινητήρα του R ο οποίος, χάρη στη βελτίωση του turbo και την στοχευμένη ενίσχυση μερών του, αποδίδει 100 επιπλέον ίππους και 70 Nm ροπής. Αυτό μεταφράζεται σε συνολική ισχύ 400 ίππων και 450 Nm.

H διόλου ευκαταφρόνητη ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συμβολή του αντίστοιχου συστήματος της VW 4Motion και τη συνδρομή του DSG κιβωτίου των έξι σχέσεων.

Στη γλώσσα των επιδόσεων αυτό σημαίνει ότι το Golf R 400 Concept είναι κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερο στη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα από το μέχρι σήμερα γνωστό Golf R, ολοκληρώνοντας τη σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα του ανέρχεται σε 280 χλμ./ώρα έναντι των 250 χλμ./ώρα του Golf R.

Αυτό που δεν αλλάζει σε σχέση με το μέχρι σήμερα γνωστό Golf R είναι το βάρος του που παραμένει στα 1.420 κιλά. Αντιθέτως αυξημένες είναι οι διαστάσεις κατά 2,0 εκατοστά λόγω των διογκωμένων θόλων που σχεδιάστηκαν για να παραπέμπουν στο Rallye Golf G60 του 1998.

Οι μεγαλύτεροι θόλοι φιλοξενούν τροχούς 19 ιντσών ενώ την εικόνα του σκληροπυρηνικού πρωτότυπου Golf συμπληρώνει το ανθρακονημάτινο spliter και οι αιχμηρότερες εισαγωγές αέρα μπροστά ενώ, πίσω, κυριαρχεί η κεντρικά τοποθετημένη διπλή εξάτμιση, και τα ανασχεδιασμένα αεροδυναμικός διαχύτης και προφυλακτήρας.

Στο ίδιο αγωνιστικό μήκος κύματος κινείται και το εσωτερικό όπου κυριαρχούν τα αντίστοιχου προσανατολισμού καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, ενώ η επιλογή του γκρι Alcantara με τις κίτρινες- Yellow Lemon λεπτομέρειες για τις επενδύσεις, δίνουν ένα ξεχωριστό επιθετικό τόνο υπογραμμίζοντας την ιδιαίτερότητά του.

auto.in.gr