Την κορυφαία έκδοση παραγωγής της σημερινής 911 εξελίσσει στην πίστα του Nurburgring η Porsche, θέλοντας πολύ γρήγορα να γυρίσει σελίδα μετά τα περιστατικά… αυτανάφλεξης που οδήγησαν στην αναστολή της παραγωγής της… συμβατικής GT3.

Όπως και στο πρόσφατο παρελθόν, η υπό εξέλιξη GT3 RS πρόκειται να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στις αγωνιστικών προδιαγραφών 911 και σε εκείνες τις εκδόσεις του αυτοκινήτου που η γερμανική φίρμα διαθέτει στους κοινούς θνητούς.

Τις απαραίτητες συστάσεις αναλαμβάνουν τα εντυπωσιακά σε μέγεθος αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία αυξάνουν έως και κατά 50% τις αεροδυναμικές δυνάμεις που ασκούνται στον πίσω, κατά κύριο λόγο, άξονα.

Κάτω από το καπό, ο εξακύλινδρος boxer κινητήρα των 3,8 λίτρων θα αυξήσει περαιτέρω την ισχύ του, αποδίδοντας περισσότερους από 500 ίππους, ενώ τη θέση του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων θα πάρει το ειδικά τροποποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η νέα Porsche 911 GT3 RS αναμένεται να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα. Αντιθέτως, σε χαμηλότερα επίπεδα, σε σχέση πάντα με τη συμβατική 911 GT3, πρόκειται να κυμανθεί η μέγιστη ταχύτητα, εξαιτίας της διαφορετικής κλιμάκωσης του κιβωτίου ταχυτήτων και των μεγαλύτερων, συγκριτικά, αεροδυναμικών αντιστάσεων.

AUTOMEDIA