Η καμουφλαρισμένη τετράθυρη C-Class που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αμφιβολιών για το τι προσπαθούν να κρύψουν –όχι και με μεγάλη επιτυχία- οι μηχανικοί της φίρμας με το τμηματικό καμουφλάζ των κατά τα άλλα οικείων επιφανειών της μεσαίας μπερλίνας.

Μια προσεκτική παρατήρηση στο πίσω τμήμα όπου μια υποδοχή πρίζας αλλά και στην επιγραφή «HΥBRID» στο παρμπρίζ αρκεί για να προδώσει την ταυτότητα της έκδοσης και το γεγονός ότι οι Γερμανοί ετοιμάζονται να προσθέσουν στην γκάμα του μοντέλου μια plug-in υβριδική έκδοση.

Αν και προς το παρόν οι προδιαγραφές του μηχανικού συνόλου που θα εξοπλίσει την plug-in υβριδική έκδοση της C-Class δεν είναι γνωστές, είναι γεγονός ότι με την άφιξή της, η Mercedes-Benz θα αποκτήσει τα πρωτεία μιας αντίστοιχης έκδοσης αυτοκινήτου στην κατηγορία.

Σε ό,τι αφορά αυτά που θα πρέπει να περιμένει κανείς σε επίπεδο οικονομίας από την plug-in υβριδική έκδοση της C-Class, αξίζει να σημειωθεί ότι η «απλή» υβριδική και πετρελαιοκίνητη C 300 BlueTEC HYBRID, η οποία συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων με 204 ίππους και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων, απαιτεί μόλις 3,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.

Ενδεικτικά επίσης θα μπορούσε να αναφερθεί ότι η πανίσχυρη, σαφώς μεγαλύτερη και βαρύτερη plug-in υβριδική έκδοση της S-Class, S 500 Plug-in Hybrid, η οποία θα είναι ήδη διαθέσιμη από το προσεχές καλοκαίρι, έχει «υποσχεθεί» κατανάλωση καυσίμου 3,0 λίτρα/100 χλμ. και παρά το γεγονός ότι θα εξοπλίζεται με ένα θηριώδη εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 333 ίππων συνδυαστικά με ηλεκτρικό μοτέρ.

AUTOMEDIA