Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε τις κορυφαίες εκδόσεις των “μικρών” της, οι οποίες εφοδιάζονται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού επίπεδου κινητήρα των 3,4 λίτρων, ενώ επωφελούνται από μια σειρά διαφοροποιήσεων σε κάθε επίπεδο που θα τις διαχωρίσουν από τις S και τις κάνουν αντάξιες των διακριτικών GTS.

Αναλυτικότερα, ο boxer εξακύλινδρος κινητήρας τον οποίο συνεχίζουν να μοιράζονται και οι δύο «μικρές» αυξάνει την ισχύ του κατά 15 ίππους, με αποτέλεσμα, στην περίπτωση της Boxster GTS, η απόδοση να φτάνει στους 330 ίππους και σε αυτή της Cayman GTS, στους 340 ίππους.

Αυξημένη επίσης και στις δύο περιπτώσεις είναι η απόδοση ροπής η οποία φτάνει σε 370 Nm στην περίπτωση της ανοιχτής έκδοσης και σε 380 Nm στην Cayman GTS.

Παράλληλα, πλέον το εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono Package ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και των δύο GTS, ενώ το ίδιο ισχύει και για την ενεργή ανάρτηση και το αντίστοιχο σύστημα Porsche Active Suspension Management.

Στη γλώσσα των αριθμών και σε συνδυασμό με το προαιρετικό κιβώτιο PDK τα παραπάνω μεταφράζονται στη δυνατότητα της Cayman GTS να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η Boxster GTS είναι κατά 1/10 του δευτερολέπτου πιο αργή ολοκληρώνοντας την ίδια διαδικασία σε 4,7 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, με μέγιστη ταχύτητα 281 χλμ./ώρα η Boxster GTS γίνεται το πρώτο νέο premium roadster που ξεπερνά το φράγμα των 280 χλμ./ώρα. Όπως θα ήταν αναμενόμενο η Cayman GTS έχει ακόμα μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα η οποία ανέρχεται σε 285 χλμ./ώρα.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες διαφοροποιήσεις των δύο μικρών GTS, διαθέτουν ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και πιο σκούρα φωτιστικά σώματα bi-xenon που, συνδυαστικά με τα διακριτικά της έκδοσης και τις διαφοροποιήσεις στις επενδύσεις του εσωτερικού με τα standard σπορ καθίσματα, προσφέρουν τον απαραίτητο οπτικό διαχωρισμό τους από τις S εκδόσεις.

Την εικόνα τους συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών με ζάντες αντίστοιχες της 911 Carrera S και ελαστικά διάστασης 235/35 μπροστά και 265/35 πίσω.

auto.in.gr