Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε την κορυφαία τετράθυρη έκδοση της C-Class στις πιο αποκαλυπτικές μέχρι στιγμής εικόνες του πανίσχυρου sedan και οι οποίες περιλαμβάνουν και μια «ματιά» στο εσωτερικό του.

Επιπλέον, παρά το καμουφλάζ, η στατικότητα του αυτοκινήτου αφήνει πολλά περιθώρια παρατήρησης και ανίχνευσης του επιθετικότερου bodykit της C 63 AMG.

Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται τα διαφορετικά σχεδιασμένα και πιο έντονα κατώτερα πλευρικά τμήματα, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, αλλά και οι χαρακτηριστικές ζάντες με την υπογραφή της AMG, πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι δαγκάνες και τα δισκόφρενα ενός αναβαθμισμένου συστήματος πέδησης.

Στο πίσω τμήμα διακρίνεται η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης με το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο σχήμα, ενώ την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν ορισμένες αλλαγές στον πίσω προφυλακτήρα και στη θύρα του πορτ μπαγκάζ με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα και κριτήριο, τις εκρηκτικές επιδόσεις.

Όπως αποκαλύπτει η κλεφτή ματιά στο εσωτερικό, η κορυφαία έκδοση της C-Class δεν θα απομακρυνθεί από τη γνώριμη και πολυτελή εικόνα των απλών εκδόσεων του μοντέλου, προσθέτοντας ωστόσο, κάποιες επιπλέον πινελιές που να δίνουν τον AMG τόνο με την πρώτη ματιά.

Ανεξαρτήτως εμφάνισής εντός και εκτός, όπως έχουν ήδη ανακοινώσει οι Γερμανοί η C 63 AMG θα έχει στη διάθεσή της έναν ολοκαίνουριο, διπλά υπετροφοδοτούμενο κινητήρα ο οποίος θα πατήσει πάνω στο διλίτρο μοτέρ που εξόπλισε πρώτα την AMG έκδοση της A-Class με απόδοση 360 ίππων.

Φυσικά στην περίπτωση του sedan με την υπογραφή της AMG δεν θα έχουμε να κάνουμε με ένα δίλιτρο κινητήρα, αλλά με ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 με χωρητικότητα 4,0 λίτρων.

Όσο για την απόδοση ισχύος, αν και η AMG δεν έχει ακόμα διευκρινίσει τις προδιαγραφές του κινητήρα, τα μέχρι τώρα στοιχεία, συντείνουν σε απόδοση 450 ίππων για την C 63 AMG ενώ, στην περίπτωση άλλων ισχυρότερων εκδόσεων αναμένεται να φτάσει έως και τους 500 ίππους.

Πέρα από την αναμφισβήτητη γενναιοδωρία της ισχύος η αντικατάσταση του μέχρι σήμερα γνωστού ατμοσφαιρικού V8 των 6.208 κ.εκ. από τον νέο κινητήρα αναμένεται να προσφέρει και σημαντικά πλεονεκτήματα σε επίπεδο οικονομίας κατανάλωσης καυσίμου.

AUTOMEDIA