Ένα νέο, αστικού προσανατολισμού μοντέλο δρομολογεί η γερμανική φίρμα για την γκάμα της και το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από το Adam, έχοντας στο στόχαστρο αυτοκίνητα όπως το VW up!, το Toyota Aygo και τους «συγγενείς» τους.

Τα αρχικά σχέδια της φίρμας προέβλεπαν ότι το νέο μοντέλο θα είχε ως αφετηρία πλατφόρμα του ομίλου PSA/Peugeot-Citroen, ωστόσο, πλέον και όπως υπαγορεύουν οι εξελίξεις το νέο μοντέλο θα αξιοποιήσει το πάτωμα της νέας γενιάς του Chevrolet Spark.

Διότι, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, ο επικεφαλής της Opel, Karl Thomas Neumann:
«… συνειδητοποιήσαμε ότι είναι πολύ πιο έξυπνο να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο με αφετηρία μια δική μας πλατφόρμα. Αφενός μπορούμε να επιταχύνουμε τις εξελίξεις και να αξιοποιήσουμε τα τελευταίας γενιάς, κινητήρες μας και τεχνολογία».

Όσο για τα χαρακτηριστικά του νέου μικρού αστού, όπως υπογράμμισε ο Mark Adams, σχεδιαστής της Opel, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη σχεδίαση καθώς, «… οι άνθρωποι δεν θέλουν να βλέπουν ένα αδιάφορο μικρό κουτί» ενώ πρόσθεσε, ότι το νέο μοντέλο, «θα έχει τη δικιά του ξεχωριστή προσωπικότητα» όπως το Adam, αλλά και το νέο Corsa.

Ένα άλλο στοιχείο που θα παίξει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο θα είναι η τιμή του νέου αστικού μοντέλου η οποία, σύμφωνα με τις προθέσεις της Opel, θα είναι χαμηλότερη από του Skoda Citigo, .

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, επικρατέστερος υποψήφιος είναι ο νέος τρικύλινδρος turbo του 1,0 λίτρου που θα εξοπλίσει το Adam και το Adam Rocks, σε δύο εκδοχές ισχύος 90 και 115 ίππων –και 166 Nm ροπής- με τη διαφορά, όμως, ότι στην περίπτωση του νέου μοντέλου θα διατεθεί σε ατμοσφαιρική εκδοχή.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας θα συνδυάζεται με το ίδιο νέο κιβώτιο έξι σχέσεων, βάρους μόλις 37 κιλών, ενώ συνδυαστικά με την παρουσία συστήματος stop/start, αλλά και το περιορισμένο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, θα εξασφαλίζει στο νέο μοντέλο εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από 99 γρ./χλμ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας όσο και την αποδοτικότητα.

Auto Express