O φωτογραφικός φακός έχει συλλάβει αρκετές φορές το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Freelander, αποτελώντας το μικρότερο μέλος της ομώνυμης γκάμας.

Αυτή τη φορά ωστόσο, δεν πρόκειται για μια απλή εκδοχή του «μικρού Discovery», αλλά για την κορυφαία RS.

Το δοκιμαστικό πρωτότυπο της έκδοσης RS που «κρύβεται» κάτω από την τροποποιημένη εκδοχή του αμαξώματος του Evoque, στο οποίο βασίζεται, αξιοποιεί σύμφωνα με πληροφορίες, ένα δίλιτρο turbo κινητήρα, απόδοσης 300 ίππων.

Την γενναιόδωρη ισχύ στην αντίστοιχη έκδοση παραγωγής αναμένεται να πλαισιώσει μια αναλόγως τροποποποιημένη ανάρτηση αλλά και ένα αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του νέου μοντέλου.

Την αισθητική πλευρά του δυναμισμού της RS έκδοσης σηματοδοτούν χαρακτηριστικά όπως οι εντονότεροι προφυλακτήρες, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα αλλά και οι μεγαλύτεροι τροχοί.

Παράλληλα στο όνομα μιας πιο σπορτίφ εμφάνισης το αμάξωμα θα υιοθετήσει μια «επιθετική» διχρωμία με τους αεροδυναμικούς διαχύτες, τους πλευρικούς καθρέφτες, τα προστατευτικά και την οροφή να βάφονται σε μαύρο χρώμα.

Ανάλογη αναμένεται να είναι η αισθητική προσέγγιση και στο εσωτερικό όπου το RS στίγμα θα δίνουν τα σπορ καθίσματα, τα ανθρακονήματα και ο χάλυβας που θα αξιοποιηθούν σε λεπτομέρειες του θαλάμου επιβατών.

AUTOMEDIA