Νέο σύστημα… «τρέχα να προλάβεις το φανάρι» από την Audi
Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει ένα νέο σύστημα το οποίο θα ειδοποιεί τον οδηγό για την ταχύτητα που πρέπει να αναπτύξει, ούτως ώστε, ο φωτεινός σηματοδότης της επόμενης διασταύρωσης να είναι πράσινος, συμβάλλοντας στην εξοικονόμηση χρόνου αλλά και ενέργειας.
Spotlight
-
Παρ' ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone στα 9.600 πόδια
-
Καραμανλής: «Στη διάθεση των Αρχών», αλλά δεν ξεστομίζει τη λέξη προανακριτική
-
Βράβευση για φωτογραφία της δολοφονημένης Σάνι Λουκ δίπλα σε μαχητές της Χαμάς - «Είμαι αηδιασμένος και εξοργισμένος»
-
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
H γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για ένα νέο σύστημα το οποίο θα ειδοποιεί τον οδηγό για το πόσο πρέπει να επιταχύνει ή… να μην επιταχύνει, προκειμένου να προλάβει το επόμενο φανάρι πράσινο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Audi, εκτός από το προφανές, της διευκόλυνσης του οδηγού, η υιοθέτηση ενός τέτοιου συστήματος, θα προσέφερε εντυπωσιακά οφέλη στην εξοικονόμηση καυσίμων.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του, το Audi Online traffic light, όπως περιγράφεται το νέο, αλλά πολύ κοντά στην παραγωγή, σύστημα, θα συνδέει το αυτοκίνητο με τον κεντρικό υπολογιστή του συστήματος διαχείρισης κυκλοφορίας της αρμόδιας αρχής κάθε πόλης.
Όταν το αυτοκίνητο συνδεθεί, θα μπορεί να ειδοποιεί τον οδηγό για την ταχύτητα που πρέπει να αναπτύξει προκειμένου να βρει τον σηματοδότη της επόμενης διασταύρωσης πράσινο.
Αν τώρα ο οδηγός βρίσκεται ήδη σταματημένος, περιμένοντας να ανάψει το πράσινο φως, το σύστημα θα εμφανίζει αντίστροφη μέτρηση του χρόνου που θα πρέπει να περιμένει μέχρι να αλλάξει το χρώμα στον σηματοδότη.
Τρίτον και σημαντικότερο, στα μοντέλα και τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με stop/start, το σύστημα θα ξαναθέτει σε λειτουργία τον κινητήρα, αυτόματα, πέντε δευτερόλεπτα πριν το φανάρι ξαναγίνει πράσινο, χωρίς να απαιτείται η παρέμβαση του οδηγού.
Όσο για τα οικονομικά οφέλη της τοποθέτησης ενός τέτοιου συστήματος το οποίο, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η Audi, «…είναι έτοιμο προς παραγωγή και θα μπορούσε να εξοπλίσει κάθε αυτοκίνητό μας», η εξοικονόμηση καυσίμου, μόνο στη Γερμανία, υπολογίζεται σε 900 εκατομμύρια λίτρα.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις