Όχι μία αλλά δύο εκδόσεις Cupra διαθέτει η τρίτη, κατά σειρά, γενιά του Seat Leon.

To μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback της ισπανικής φίρμας συνεχίζει μια παράδοση σχεδόν δύο δεκαετιών, με αφετηρία έναν δίλιτρο TSI κινητήρα αλλά και το προαιρετικά διαθέσιμο ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG).

Το νέο Leon Cupra προσφέρεται σε πεντάθυρες αλλά και τρίθυρες εκδόσεις (SC), αποδίδοντας 265 ή 280 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση, η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση ολοκληρώνεται σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ για το ισχυρότερο Cupra 280 o χρόνος περιορίζεται στα 5,8 δευτερόλεπτα.

Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς η μέση τιμή δεν ξεπερνά, σύμφωνα με τη Seat, τα 6,6 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 154 γρ./χλμ.

Όντας 55 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο Leon Cupra εξοπλίζεται με μία σειρά εφαρμογών που ενισχύουν ακόμη περισσότερο το δυναμικό του προφίλ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το τροποποιημένο Dynamic Chassis Control και το Cupra Drive Profile, τα οποία σου επιτρέπουν να προσαρμόσεις τα βασικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του αυτοκινήτου, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης των μπροστινών τροχών, το πλήρως απενεργοποιούμενο ESP και το σύστημα διεύθυνσης με τον μεταβλητό λόγο μετάδοσης (Progressive Steering).

Στα… καλλωπιστικά στοιχεία των δύο εκδόσεων Cupra, ξεχωρίζουν οι τροχοί των 19 ιντσών (18 ιντσών στην έκδοση των 265 ίππων), τα αεροδυναμικά βοηθήματα του αμαξώματος, τα μαύρα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και οι δαγκάνες των δισκόφρενων με το χαρακτηριστικό λογότυπο της έκδοσης.

Tον εξοπλιστικό κατάλογο των Cupra και Cupra 280 συμπληρώνουν οι προβολείς τεχνολογίας LED, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την έγχρωμη οθόνη αφής των 5,8 ιντσών, όπως και τα τύπου bucket καθίσματα επενδυμένα με Alcantara.

auto.in.gr