Το supercar One:1 με την απόλυτη αναλογία κιλών/ίππο αποκαλύπτει την πληθωρική του προσωπικότητα σε ελβετικό έδαφος ως το πρώτο megacar.

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, οι προδιαγραφές του One:1 στοιχειοθετούν ένα αυτοκίνητο με απόλυτη συμμετρία κιλών/ίππο και το οποίο διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο αλλά και του πρώτου megacar.

Σε αυτό θα το βοηθήσει ο V8 κινητήρας των 5,0 λίτρων από αλουμίνιο με τον οποίο εξοπλίζεται και αποδίδει το ιλιγγιώδες μέγεθος ισχύος των 1.341 ίππων, οι οποίοι αντιστοιχούν σε ενέργεια ενός megawatt.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η απόδοση ροπής η οποία ανέρχεται σε 1.371 Nm, ενώ όπως θα υπέθετε εύκολα κανείς για το βάρος του, περιορίζεται σε 1.341 κιλά όσοι και οι ίπποι του με κατανομή 44% μπροστά και 56% πίσω.

Το σύνολο συμπληρώνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, δίνοντας τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-400 χλμ.ώρα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα.

Ταυτόχρονα, το σύστημα πέδησης το οποίο προέρχεται από το Agera R και αποτελείται από κεραμικά αεριζόμενα δισκόφρενα με διάμετρο 397 mm και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, και αντίστοιχα δισκόφρενα με διάμετρο 380 mm και τετραπίστονες δαγκάνες πίσω, δίνει τη δυνατότητα στο One:1 να φρενάρει από τα 400 χλμ./ώρα σε δέκα δευτερόλεπτα.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι για να σταματήσει από ταχύτητα 100 χλμ. χρειάζεται μια απόσταση 28 μέτρων. Η Koenigsegg έχει επίσης αναβαθμίσει την triplex ανάρτησή της, με ενεργά αμορτισέρ και ανθρακονημάτινα ελατήρια.

Από ανθρακονήματα αποτελούνται και οι τροχοί του διάστασης 19 ή 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Cup τα οποία έχουν διαβαθμιστεί για ταχύτητες έως και 440 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι μια σειρά κινούμενων αεροδυναμικών βοηθημάτων όπως η ενεργή αεροτομή στο πίσω τμήμα αλλά και ο κινούμενος αεροδυναμικός διαχύτης μπροστά διασφαλίζουν την απαραίτητη κάθετη δύναμη προκειμένου το Koenigsegg One:1 θα παραμείνει καρφωμένο στο έδαφος ακόμα και σε ταχύτητες 440 χλμ./ώρα.

auto.in.gr