Ένας νεαρός καναδός κωμικός και τηλεοπτικός παρουσιαστής αποφάσισε να κάνει λίγη σάτιρα με τη γνωστή αλυσίδα καφέ Starbucks.

Άνοιξε στο Λος Αντζελες ένα καφέ με το ίδιο ακριβώς λογότυπο, μόνο που πρόσθεσε τη λέξη dumb (χαζό) μπροστά από το Starbucks.

Στο κατάστημα δημιουργήθηκαν τεράστιες ουρές, καθώς τα ροφήματα που πρόσφερε ήταν δωρεάν.

Ο ίδιος είχε «στολίσει» τον τιμοκατάλογο με αντίστοιχους προσδιορισμούς για τα διαφορετικά προϊόντα: «φρικτός» ή «πικρός» καφές, «χαζός παγωμένος καφές» κλπ.

Έφτιαξε και λογαριασμό στο Facebook, όπου ήδη έχουν κάνει Like σχεδόν 2.000 χρήστες.

Ο ίδιος ο Νέιθαν Φίλντερ, όπως είναι το όνομα του νεαρού κωμικού, εμφανίστηκε και σε βίντεο στο Youtube, παρουσιάζοντας την επιχείρησή του:


Για την ώρα, οι αρμόδιοι του επίσημου Starbucks αντιμετωπίζουν με χιούμορ την όλη κίνηση, αλλά σπεύδουν να προειδοποιήσουν: «εκτιμούμε το χιούμορ, ωστόσο, το λογότυπο έχει κατοχυρωθεί και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να το χρησιμοποιεί…»

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ