Ένα από τα δημοφιλέστερα και μακροβιότερα αυτοκίνητα πόλης του πλανήτη ανανεώνεται, εστιάζοντας περισσότερο στην αποδοτικότητα των κινητήρων βενζίνης ή diesel που έχει να παρουσιάσει η νεοσύστατη γκάμα του και λιγότερο στη διαχρονική, ούτως ή άλλως, σχεδίαση των επιφανειών του αμαξώματός του.

Ο λόγος για το αναβαθμισμένο, πλέον, VW Polo, η επίσημη πρεμιέρα του οποίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 4 Μαρτίου, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, σχεδόν ταυτόχρονα με την εμπορική του διάθεση στις μεγαλύτερες αγορές της ευρωπαϊκής ηπείρου.

Τι νέο έχει να παρουσιάσει το VW Polo του 2014; Προσπερνώντας τις περιορισμένες σε έκταση και αριθμό αισθητικές παρεμβάσεις, εντύπωση προκαλεί η παρουσία των προβολέων τεχνολογίας LED στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Οι ανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου των 15, 16 και 17 ιντσών σε συνδυασμό με τα οκτώ νέα χρώματα αμαξώματος, συμβάλλουν στον εκσυγχρονισμό της γνώριμης, κατά τ’ άλλα, εικόνας του VW Polo.

Παρεμβάσεις έχει δεχτεί και το εσωτερικό του δημοφιλούς μοντέλου, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν το νέο τριάκτινο τιμόνι, τα ανασχεδιασμένα γραφικά του πίνακα οργάνων, τα νέα χειριστήρια ελέγχου, καθώς και η ενσωμάτωση προηγμένων συστήματων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον εξοπλιστικό κατάλογο του ανανεωμένου Polo συμπληρώνουν, πλέον, όλες οι εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας που μέχρι σήμερα συναντούσες σε μεγαλύτερες προτάσεις του γερμανού κατασκευαστή.

Περνώντας στα μηχανικά μέρη, τη διαφορά κάνει ο τρικύλινδρος TSI κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου, ο οποίος θα αποδίδει 90 ίππους, καταναλώνοντας μόλις 4,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση βενζίνης του 1,0 λίτρου (1.0 TSI Bluemotion) θα είναι διαθέσιμη το τελευταίο τρίμηνο του έτους.

Τους 110 ίππους θα φτάνει η ισχύς στην έκδοση των 1,2 λίτρων, ενώ με 10 επιπλέον ίππους θα προσφέρεται η έκδοση Blue GT, καθώς ο υπερτροφοδοτούμενος TSI των 1,4 λίτρων με το σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων, θα αποδίδει πλέον 150 ίππους.

Αντιστοίχως, η έκδοση GTI θα προσφέρεται με 192 ίππους, έχοντας «κερδίσει» 12 επιπλέον ίππους σε σύγκριση με τη σημερινή εκδοχή της.

Στην γκάμα του Polo θα διατηρηθούν οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες βενζίνης, με αφετηρία τα 1,2 λίτρα και τους 60 ίππους.

Από εκεί και πέρα το γερμανικό supermini έχει να παρουσιάσει τρεις νέους, τρικύλινδρους κινητήρες diesel χωρητικότητας 1,4 λίτρων, οι οποίοι θα αντικαταστήσουν τους μέχρι σήμερα γνωστούς πετρελαιοκινητήρες των 1,2 και 1,6 λίτρων.

Οι νέοι, τρικύλινδροι κινητήρες diesel θα αποδίδουν 75, 90 και 105 ίππους, πληρώντας τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6. Στην περίπτωση, μάλιστα, της μικρότερης, σε ισχύ, έκδοσης, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν θα ξεπερνά τα 3,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 82 γραμμ./χλμ.

auto.in.gr