Με βήμα την έκθεση του Detroit η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε τις προδιαγραφές της έκδοσης επιδόσεων του νέου της coupe RC, συνοδεύοντάς την με τον χαρακτηρισμό του ισχυρότερου οχτακύλινδρου αυτοκινήτου επιδόσεων που έχει εξελίξει ως σήμερα.

Το RC F εξοπλίζεται με ένα νέο κινητήρα χωρητικότητας 5,0 λίτρων ο οποίος έχει την ιδιαιτερότητα να μεταβάλλει τον κύκλο λειτουργίας του εξασφαλίζοντας οικονομία στις χαμηλές ταχύτητες και εκρηκτικές επιδόσεις στις υψηλές.

Η ισχύς του V8 κινητήρα, σύμφωνα με τη Lexus, θα ξεπερνά τους 450 ίππους και τα 520 Νm ροπής, ενώ συνδυάζεται με το ανασχεδιασμένο οχτώ σχέσεων αυτόματο κιβώτιο Sports Direct Shift. Το σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης που προσφέρει τρεις δυνατότητες παραμετροποίησης (Standard, Slalom και Track) και το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά σε ένα πισωκίνητο coupe με τον κινητήρα μπροστά.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα
του ισχυρότερου F της Lexus, το τετραθέσιο coupe μεταβάλλει οριακά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου στο οποίο βασίζεται φτάνοντας τα 4,7 μ. μήκος, 1,85 μ. πλάτος, 1,39 μ. ύψος προς όφελος μιας δυναμικότερης σχεδίασης.

Στις διαφοροποιήσεις συγκαταλέγονται το ψηλότερα τοποθετημένο καπό το οποίο προσφέρεται και σε ανθρακονημάτινη εκδοχή όπως εξάλλου και η οροφή, ενώ, παράλληλα με τα υπόλοιπα στοιχεία, όπως οι ανασχεδιασμένες και περισσότερες εισαγωγές αέρα αλλά και η βελτίωση στοιχείων με κριτήριο την καλύτερη αεροδυναμική, το RC F διαθέτει μια ενεργή αεροτομή εμπνευσμένη από το supercar LFA η οποία αναπτύσσεται αυτόματα σε ταχύτητα μεγαλύτερη από 80 χλμ./ώρα.

Το τετραθέσιο εσωτερικό διακρίνεται από τις γνωστές προδιαγραφές πολυτέλειας της Lexus, ενώ η σχεδίαση και τα επιμέρους στοιχεία έχουν βελτιωθεί, επιχειρώντας να δώσουν ένα πιο οδηγοκεντρικό και σύμφωνο με τον δυναμικό χαρακτήρα της έκδοσης προσανατολισμό.

auto.in.gr