Σχεδόν παράλληλη φαίνεται πως είναι η εξέλιξη των εκδόσεων «RS» των Ford Fiesta και Focus, με την μπλε οβάλ φίρμα να εξετάζει το ενδεχόμενο παραγωγής ενός εκ των ισχυρότερων προτάσεων που έχει να επιδείξει η ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από το εσωτερικό της Ford, το Fiesta RS ενδέχεται να ξεπερνά ακόμη και τους 230 ίππους, αξιοποιώντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 που συναντάμε και στην έκδοση ST των 180 ίππων.

Πέρα από τις σχεδιαστικές-αεροδυναμικές διαφοροποιήσεις του αμαξώματος, το Fiesta RS θα διαθέτει νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και στα πρότυπα των Focus RS, μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Αντιστοίχως, στο εσωτερικό θα πρωταγωνιστούν τα τύπου bucket καθίσματα, καθώς στην προσπάθεια περιορισμού του συνολικού βάρους τα περιττά… καλλωπιστικά στοιχεία θα λείπουν.

Για τον ίδιο σκοπό, η Ford δεν αποκλείεται να προχωρήσει στην εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, τόσο στις επιφάνειες του αμαξώματος όσο και σε συγκεκριμένα τμήματα του θαλάμου επιβατών.

Τηρώντας τις παραδόσεις, η έκδοση RS θα αποτελέσει την τελευταία προσθήκη στην γκάμα του σημερινού Fiesta, με την παραγωγή του να περιορίζεται χρονικά και συνεπώς αριθμητικά.

Auto Express