Tom Phillips


Με αφορμή την παρουσία της στην έκθεση ηλεκτρονικών Concumer Electronic Show (CES) στο Las Vegas, η Audi επιβεβαιώνει την τοποθέτηση της νέας TFT οθόνης υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών στην τρίτη γενιά του TT, που αναμένεται να κυκλοφορήσει προς τα τέλη του 2014.

Με τον τίτλο «Audi virtual cockpit» η συγκεκριμένη τεχνολογία εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Quattro concept και διαθέτει δύο διαφορετικές λειτουργίες. Η μετάβαση από τη μία στην άλλη πραγματοποιείται με το πάτημα του κουμπιού «view» που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι.

Επιλέγοντας την λειτουργία «Infotainment», στο κεντρικό σημείο της οθόνης απεικονίζονται οι ενδείξεις του συστήματος πλοήγησης, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, οι επαφές του τηλεφωνικού καταλόγου ή η πρόσβαση στο διαδίκτυο, με το ταχύμετρο και το στροφόμετρο να φαίνονται σε μικρότερο μέγεθος στα δύο άκρα της οθόνης.

Αντίθετα, επιλέγοντας την λειτουργία «Classic», το μεσαίο παράθυρο συρρικνώνεται και τα δύο ψηφιακά κυκλικά όργανα αποκτούν μέγεθος αντίστοιχο με εκείνο των συμβατικών οργάνων που υπάρχουν σήμερα στα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Σύμφωνα με τον CEO της Audi Rupert Stadler ο συγκεκριμένος πίνακας οργάνων απεικονίζει τις πληροφορίες που επιλέγει ο οδηγός και αυτόματα παρουσιάζει τις πιο σχετικές, ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο κινείται ή αν παραμένει ακινητοποιημένο στην κίνηση.

«Οι πληροφορίες εντοπίζονται εύκολα, οι φωνητικές λειτουργίες έχουν βελτιωθεί ενώ η συνολική απόδοση του συστήματος είναι εντυπωσιακή. Το μέλλον είναι σχεδόν εδώ» σχολίασε ο CEO της Audi ενώ το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi Ulrich Hackenberg επιβεβαίωσε ότι το επερχόμενο TT θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας στο οποίο θα τοποθετηθεί η νέα γενιά του συστήματος MMI.

Στα βασικότερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται ο πλήρης ανασχεδιασμός του μενού επιλογών ώστε το σύστημα να γίνει απλούστερο στη χρήση. Ο περιστροφικός επιλογέας θα διατηρηθεί σε συνδυασμό με μια επιφάνεια αφής που θα επιτρέπει την αποτελεσματικότερη αναγνώριση των κινήσεων του οδηγού.

Παράλληλα θα είναι εφικτή η αναγνώριση κινήσεων με περισσότερα δάχτυλα αλλά και η πραγματοποίηση zoom και scrolling όπως συμβαίνει στα smartphones.

Auto Express