Κοινοποιήσιμες οι αγορές από το Play Store 4.5 μεταξύ φίλων στο Google+
Η «κοινωνική διαφήμιση» αποτελεί το «Χρυσό Δισκοπότηρο» για την βιομηχανία της διαφήμισης. Η Google συνδέει μια ακόμα υπηρεσία της με το δικό της κοινωνικό δίκτυο, στέλνοντας μια σημαντική ενημέρωση στο Play Store κάθε smartphone και tablet με Android. Στο εξής, οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται προτάσεις αγορών και κριτικές app από τους κύκλους τους στο Google+, χωρίς να κάνουν τίποτα περισσότερο από το να αποδώσουν αστέρια ή να γράψουν την κριτική τους στο Play Store.
Η «κοινωνική διαφήμιση» αποτελεί το «Χρυσό Δισκοπότηρο» για την βιομηχανία της διαφήμισης. Η Google συνδέει μια ακόμα υπηρεσία της με το δικό της κοινωνικό δίκτυο, στέλνοντας μια σημαντική ενημέρωση στο Play Store κάθε smartphone και tablet με Android. Στο εξής, οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται ότι αγόρασαν ένα app ή ό,τι έγραψαν κριτική με τους κύκλους τους στο Google+, χωρίς να κάνουν τίποτα περισσότερο από το να αποδώσουν αστέρια ή να γράψουν την κριτική τους στο Play Store. Αυτή είναι η κοινωνική διαφήμιση: ό,τι αγόρασαν οι έμπιστοι φίλοι και γνωστοί μας, λειτουργεί ως σύσταση για αγορά.
H νέα έκδοση του Google Play 4.5.10 άρχισε να διατίθεται στις αρχές Δεκεμβρίου από την Google. Δείτε τις σημαντικότερες αλλαγές στο ανανεωμένο κατάστημα εφαρμογών:
1. Σε κάθε app φαίνεται εάν ο χρήστης θα κληθεί να κάνει αγορές μέσα από την εφαρμογή (in-app purchases). Η αδυναμία να ενημερωθεί ο χρήστης πριν κατεβάσει και εγκαταστήσει την εφαρμογή προκαλεί συχνά εκνευρισμό, αφού το app εμφανίζεται να διατίθεται δωρεάν, ωστόσο αποδεικνύεται μη-λειτουργικό χωρίς αγορές μέσα από την εφαρμογή.
2. H νέα σχεδίαση του καταστήματος ενθαρρύνει τους επισκέπτες να προσθέσουν αστεράκια (1-5) στα app και να αξιοποιήσουν την δυνατότητα να επεξεργαστούν την κριτική που υπέβαλλαν ήδη για αυτήν. Εφικτή είναι επίσης η διαγραφή review.
3. Οι χρήστες του Play Store αποκτούν άμεση σχέση με το κοινωνικό δίκτυο της Google, το Google+. Κι αυτό καθώς, app που αξιολογήθηκαν με αστεράκια, κρίθηκαν ή επισημάνθηκαν με το «Like» του Google+, δηλαδή το +1, εμφανίζονται ως μια ροή δραστηριοτήτων (Google Play Activity Feed) του χρήστη σε όσους συνδέονται μαζί του στο Google+.
4. Οι προτάσεις των επαφών του χρήστη από τους κύκλους του στο Google+ εμφανίζονται κατά προτεραιότητα όταν ο χρήστης αναζητάει προτάσεις (Recommendations) και οι κριτικές τους σε app που κοιτάει ο χρήστης εμφανίζονται πρώτες.
Δείτε άλλες ενέργειες που έχει κάνει η Google για να αξιοποιήσει το πλήθος προσωπικών δεδομένων που επεξεργάζεται η εταιρεία μετά την ενοποίηση όλων των υπηρεσιών της κάτω από έναν κοινό λογαριασμό για κάθε χρήστη, με μια (αμφιλεγόμενη, τουλάχιστον) ενιαία πολιτική απορρήτου: