Ένα πρωτότυπο στο μέγεθος του Clio με plug-in υβριδικό σύνολο προετοιμάζει η γαλλική φίρμα για την έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014, όπως δήλωσε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης τεχνολογίας και υλικών της Renault, Remi Bastien.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Γάλλου, η Renault διερευνά τις προοπτικές των plug-in υβριδικών συνόλων με κινητήρα βενζίνης προκειμένου για την κατασκευή του αντίστοιχου πρωτοτύπου που θα παρουσιαστεί στην ελβετική έκθεση και το οποίο, ο Sebastian Remi, χαρακτηρίζει «αυτοκίνητο των 2,0 λίτρων».

Επίσης όπως σημειώνει, σε αντίθεση με αυτοκίνητα όπως το VW XL1 με αρχική τιμή τα 110.000 ευρώ, «η έκδοση παραγωγής που θα προκύψει από το παραπάνω concept car θα είναι προσιτή, ενώ θα προσφέρει χώρους και άνεση αντίστοιχα του Clio».

«Το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων μας για την εξέλιξη των αυτοκινήτων στοχεύει στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και πλέον, με τη στρατηγική μας για τα ηλεκτροκίνητα και το ZOE EV, είμαστε στην ιδανική θέση για την εξέλιξη υβριδικών συστημάτων» συμπληρώνει ο ίδιος.

Σε ό,τι αφορά τις παραμέτρους εξέλιξης των νέων τεχνολογιών και αντιθέτως με τη συνήθη τακτική, ο Bastien Remi υπογραμμίζει ότι «η μείωση του βάρους είναι εξαιρετικά σημαντική στην περίπτωση των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, αλλά όχι τόσο στην περίπτωση των ηλεκτροκίνητων».

Όπως εξηγεί, “το παραπάνω βάρος στα ηλεκτροκίνητα μπορεί να αξιοποιηθεί ως πλεονέκτημα για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, καθώς συνεπάγεται περισσότερη κινητική ενέργεια”.

«Θεωρώ ότι ο κύριος λόγος που η BMW επέλεξε ανθρακονήματα για την κατασκευή του BMW i3 έχει να κάνει με τις επιθυμητές επιδόσεις και όλα όσα εκπροσωπεί γενικώς η φίρμα και όχι απαραιτήτως για λόγους οικονομίας και αποδοτικότητας».

Σε κάθε περίπτωση ο κύριος στόχος της Renault είναι η βελτίωση της αυτονομίας ενός ηλεκτροκίνητου, αλλά και η μείωση του κόστους για τον καταναλωτή, λόγος για τον οποίο, σύμφωνα με τον Bastien Remi, δεν προβλέπεται η χρήση ανθρακονημάτων σε αυτοκίνητα παραγωγής στο κοντινό μέλλον.

Επίσης, ο Γάλλος προβλέπει ότι ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το ZOE θα έχουν διπλάσια αυτονομία που θα φτάνει τα 400 χλμ. έως το 2020 καθώς, μέχρι στιγμής, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει διερευνήσει και εξελίξει κατά το ήμισυ τις δυνατότητες των μπαταριών.

auto.in.gr