Παραμένοντας σχεδόν μία δεκαετία στην ευρωπαϊκή αγορά, η Lamborghini Gallardo αποτελεί με διαφορά το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην ιστορία της ιταλικής φίρμας.

Ο τερματισμός στην παραγωγή της Gallardo σηματοδοτεί εξελίξεις. Εξελίξεις που φέρνουν τον βαριά καμουφλαρισμένο διάδοχο του ιταλικού supercar στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νέα πρόταση της Lamborghini θα ονομάζεται Cabrera και θα αποτελεί το νέο enty level μοντέλο τη ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Έχοντας πραγματοποιήσει ήδη την πρώτη της εμφάνιση στη θρυλική πίστα του Nurburgring, η Cabrera μετακινήθηκε νοτιότερα, θέλοντας να εκμεταλλευτεί τις ηπιότερες καιρικές συνθήκες που επικρατούν αυτήν την εποχή στον ευρωπαϊκό Νότο.

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Gallardo, η πολλά υποσχόμενη Cabrera θα εφοδιάζεται με την αναβαθμισμένη εκδοχή του V10 κινητήρα βενζίνη χωρητικότητας 5,2 λίτρων. Η ισχύς του τελευταίου αναμένεται να ξεπεράσει του 600 ίππους, χαρίζοντας στο ιταλικό supercar τις απαραίτητες επιδόσεις.

Αντιστοίχως, το σύστημα μετάδοσης θα αποτελείται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, ωστόσο, θα πρεπει να θεωρείται δεδομένη η εξέλιξη εκδόσεων με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Τη θέση του αυτοματοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων θα πάρει μία ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, η οποία θα αποτελέσει και τη μοναδική επιλογή στην γκάμα του αυτοκινήτου.

Το αλουμίνιο θα αποτελέσει το βασικό συστατικό του πλαισίου, χωρίς να αποκλείεται, βέβαια, και η χρήση συνθετικών υλικών που θα οδηγήσει στον περαιτέρω περιορισμό του συνολικού βάρους.

AUTOMEDIA