Ράλλυ Μ. Βρετανίας 2013: Ελέγχει τον αγώνα ο S. Ogier, μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας
Με τον S. Ogier να ξεμακραίνει στην κορυφή και τον J. M. Latvala να διατηρεί το 1-2 για τη VW, ολοκληρώθηκε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μ. Βρετανίας.
Ο Sebastien Ogier συνέχισε την επίθεσή του και με ακόμη τρεις νίκες στις Ειδικές Διαδρομές 7, 9 και 9, αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή.
Ο Jari Matti Latvala παραμένει στη δεύτερη θέση διατηρώντας και το 1-2 για τη VW, αυξάνοντας παράλληλα τη διαφορά του από τον Thierry Neuville. Ο Βέλγος, με Ford Fiesta RS είπε χαρακτηριστικά «είναι αδύνατο να τους πιάσω. Είμαι ικανοποιημένος που είμαι ο ταχύτερος με Ford».
Από εκεί και πέρα η μοναδική αλλαγή στην πρώτη δεκάδα είναι η είσοδος του Dani Sordo. O Ισπανός, με Citroen DS3, έχει πολύ καλό ρυθμό και κατάφερε να καλύψει μέρος από την πεντάλεπτη ποινή που του επιβλήθηκε.
Μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης και πλησιάζει τον El. Evans που οδηγεί την κατηγορία WRC2.
Ράλλυ Μ. Βρετανίας 2013: Τα αποτελέσματα μετά και την 9η Ειδική Διαδρομή
Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος
| 1. Sebastien Ogier | VW Polo R | 1.34:8.0 |
| 2. Jari-Matti Latvala | VW Polo R | +20.1 |
| 3. Thierry Neuville | Ford Fiesta RS | +1:02.6 |
| 4. Mads Ostberg | Ford Fiesta RS | +1:30.8 |
| 5. Evgeny Novikov | Ford Fiesta RS | +1:34.5 |
| 6. Andreas Mikkelsen | VW Polo R | +1:35.6 |
| 7. Martin Prokop | Ford Fiesta RS | +4:56.2 |
| 8. Elfyn Evans | Ford Fiesta R5 | +6:29.6 |
| 9. Dani Sordo | Citroen DS3 | +6:54.6 |
| 10. Mark Higgins | Ford Fiesta R5 | +6:56.6 |
auto.in.gr
- Σομαλιλάνδη: «Επικίνδυνο προηγούμενο» η αναγνώρισή της από το Ισραήλ, προειδοποιεί η Αφρικανική Ενωση
- Ουκρανία: Ο Ζελένσκι εμπλέκει και τη Λευκορωσία στον πόλεμο με τη Ρωσία
- The Cure: Πέθανε ο Πέρι Μπαμόντε κιθαρίστας και κιμπορντίστας του συγκροτήματος
- Η Ουκρανία σε συναγερμό – Επίθεση με βαλλιστικούς πυραύλους δέχεται το Κίεβο
- Υεμένη: Εκκληση από ΗΠΑ για αυτοσυγκράτηση – Απέφυγαν να πάρουν θέση
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Γιατί η νύχτα θα κρατήσει πολύ ακόμα