«Ήταν μια φορά ένα ζώο που δεν είχε δει ποτέ τα Χριστούγεννα»… Με αυτά τα λόγια αρχίζει το νέο χριστουγεννιάτικο σποτ της αλυσίδας καταστημάτων John Lewis, η οποία κάθε χρόνο συγκινεί τους Βρετανούς με τις διαφημίσεις της. Μια τρυφερή ιστορία φιλίας μεταξύ μίας αρκούδας και ενός λαγού αφηγείται η φετινή ταινία μικρού μήκους, εμπνευσμένη από κλασικά έργα της Disney.

Το βίντεο έχει γίνει ήδη viral, καθώς μέσα σε τρεις ημέρες (αναρτήθηκε στο YouTube στις 8 Νοεμβρίου) έχει συγκεντρώσει ήδη πάνω από 4 εκατομμύρια προβολές.

Η ιστορία ξεδιπλώνεται σε ένα δάσος και αρχίζει με τις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες. Ο λαγός ανησυχεί για τον φίλο της, την αρκούδα, που ετοιμάζεται να πέσει σε χειμέρια νάρκη και έτσι θα χάσει τη γιορτή των Χριστουγέννων.

Αλλά, μετά έχει μία ιδέα. Θα της δώσει ένα δώρο ιδιαίτερο. Ένα ρολόι που θα την ξυπνήσει ακριβώς την κατάλληλη στιγμή…

Στο μουσικό θέμα, εξίσου σημαντικό για την επιτυχία της καμπάνιας, η ποπ σταρ Λίλι Άλεν δίνει τη δική της ερμηνεία στο Somewhere Only We Know του συγκροτήματος Keane.

Η παραγωγή του διαφημιστικού σποτ κόστισε σχεδόν οκτώ εκατομμύρια ευρώ.

Ε.Μ.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ