Σε έναν αγώνα με μικρό ενδιαφέρον στην κορυφή αλλά πολλές μάχες στις πιο πίσω θέσεις, ο S. Vettel πήρε ακόμη μια εύκολη νίκη, την έβδομη συνεχή στη φετινή σεζόν.

Ο M. Webber που είχε την pole position τερμάτισε δεύτερος, 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον team mate του και ο N. Rosberg ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο R. Grosjean συνέχισε το εντυπωσιακό σερί των εμφανίσεών του καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση.

Με καλή στρατηγική, ο F. Alonso πέρασε πέμπτος από την καρό σημαία, έχοντας δώσει ωραίες μάχες στο δεύτερο μισό του αγώνα. Ο P. D. Resta με στρατηγική ενός pit stop κατετάγη έκτος αφού με πολύ κόπο κράτησε πίσω του τον L. Hamilton.

Με μια στρατηγική που θα εγείρει πολλά ερωτήματα, ο F. Massa ήταν στην όγδοη θέση. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari προπορευόταν στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα από τον team mate του. Ωστόσο στο τελευταίο pit stop συνέχισε με μέση γόμα κάτι που του κόστισε σε θέσεις, ενώ ο F. Alonso με μαλακή.

Tην πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο S. Perez ο οποίος στον τελευταίο γύρο πέρασε τον A. Sutil.

H μοναδική αλλαγή στο grid της εκκίνησης ήταν η ποινή που δέχτηκε ο Kimi Raikkonen. Σε τεχνικό έλεγχο που έγινε στο μονοθέσιό του οι αγωνοδίκες έκριναν ότι το πάτωμα της Lotus δεν ήταν σύμφωνα με τις τεχνικς προσδιαγραφές της FIA στο θέμα της ακαμψίας. Έτσι, ο Φινλανδός υποχρεώθηκε να εκκινήσει τελευταίος.

Η εικόνα στην κορυφή ξεκαθάρισε από τα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull πέρασε εύκολα τον team mate του και άρχισε να ανοίγει τη διαφορά του. Ο M. Webber έχασε τη θέση του και από τον N. Rosberg που πέρασε δεύτερος.

Η ατυχία του K. Raikkonen ολοκληρώθηκε στην πρώτη στροφή όπου είχε επαφή. Το σύστημα διεύθυνσης έσπασε και ο Φινλανδός εγκατέλειψε πρόωρα τον αγώνα. Επαφή είχε και ο J. Button με αποτέλεσμα σπασμένη πίσω αεροτομή.

Ο Βρετανός μπήκε στα pits για τις απαραίτητες αλλάγές, χάνοντας όμως πολύ χρόνο από την αρχή του αγώνα.

Η πρόβλεψη της Pirelli έκανε λόγο για ένα pit stop, κάτι που ωστόσο φαινόταν δύσκολο. Αρκετοί ήταν οι πιλότοι που άλλαξαν από μαλακή σε μέση γόμα σε λιγότερο από δέκα γύρους.

Ο S. Vettel ήταν καταιγιστικός. Με αργό ρυθμό φθοράς και ταχύτατα περάσματα είχε δημιουργήσει διαφορά πάνω από δέκα δευτερόλεπτα από τη Mercedes του N. Rosberg. Μάλιστα, ο Γερμανός κατάφερε να κρατήσει τη μαλακή γόμα για 14 γύρους.

Λίγο περισσότερο άντεξαν τα ελαστικά του F. Alonso καθώς μπήκε στα pits για αλλαγή στον 17ο γύρο. Ο L. Hamilton που είχε αλλάξει γρήγορα σε μέση γόμα, βρέθηκε πίσω από τον E. Gutierrez. Έχασε πολύ χρόνο πίσω του καθώς δεν μπορούσε να προσπεράσει.

Κάπου εκεί έχασε τις ελπίδες του για παρουσία στο βάθρο. Ο F. Massa δείχνοντας πάλι εντυπωσιακή μαχητικότητα, είχε κερδίσει αρκετές θέσεις, ενώ με διαφαινόμενη στρατηγική ενός pit stop θα μπορούσε να κερδίσει κι άλλες.

Ο ρυθμός του A. Sutil δημιούργησε ένα «τρενάκι» στο οποίο έγιναν ωραίες μάχες. Η πιο αξιοσημείωτη ήταν αυτή των δύο Ferrari. Ο F. Alonso δεν μπορούσε να περάσει τον team mate του.

Η ομάδα κάλεσε στα pits τον Βραζιλιάνο βάζοντάς του τη μέση γόμα. Λίγο αργότερα, στα pits μπήκε και ο Ισπανός συνεχίζοντας όμως με τη μαλακή γόμα και απέκτησε προβάδισμα στο ρυθμό του.

Ωστόσο, ο F. Alonso βγαίνοντας από τα pits είχε ένα αγωνιστικό συμβάν με τους J.E. Vergne και F. Massa, καθώς πάτησε εκτός πίστας για να περάσει μπροστά από την Toro Rosso. Oι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα ερευνήσουν την υπόθεση μετά τον αγώνα.

Ο Ν. Ηulkenberg έκανε πολύ καλό αγώνα, ωστόσο έχασε θέσεις επειδή δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pits, καθώς σε pit stop που είχε κάνει, βγαίνοντας στο pit lane παρολίγο να είχε επαφή με τον S. Perez.

O M. Webber κέρδισε μία θέση μετά τον 20ο γύρο, όταν η φθορά στα ελαστικά του N. Rosberg δεν του επέτρεπαν να αμυνθεί περισσότερο.

Ο R. Grosjean δεν απείλησε ούτε απειλήθηκε και κράτησε εύκολα την τέταρτη θέση. Ο J. Button φάνηκε να εγκαταλείπει την προσπάθειά του μετά την επαφή που είχε στην εκκίνηση του αγώνα. Έμεινε στη δωδέκατη θέση, πίσω από τη Williams του P. Maldonado.

Grand Prix Abu Dhabi 2013: Τα αποτελέσματα του αγώνα

Οδηγός Ομάδα Χρόνος

1 Sebastian Vettel Red Bull
2 Mark Webber Red Bull +30.8
3 Nico Rosberg Mercedes +33.6
4 Romain Grosjean Lotus +34.8
5 Fernando Alonso Ferrari +67.1
6 Paul di Resta Force India +78.1
7 Lewis Hamilton Mercedes +79.2
8 Felipe Massa Ferrari +82.8
9 Sergio Perez McLaren +91.1
10 Adrian Sutil Force India +93.2
11 Pastor Maldonado Williams +95.9
12 Jenson Button McLaren + 1 γύρο
13 Esteban Gutierrez Sauber + 1 γύρο
14 Nico Hulkenberg Sauber
15 Valtteri Bottas Williams + 1 γύρο
16 Daniel Ricciardo Toro Rosso + 1 γύρο
17 Jean-Eric Vergne Toro Rosso + 1 γύρο
18 Giedo van der Garde Caterham + 1 γύρο
19 Charles Pic Caterham + 1 γύρο
20 Jules Bianchi Marussia +2 γύρους
21 Max Chilton Marussia +2 γύρους

auto.in.gr