Ανακριβείς είναι οι μετρήσεις που δίνουν οι αισθητήρες κίνησης στο iPhone 5S, σύμφωνα με πλήθος μετρήσεων που δημοσιεύονται σε έγκυρους δικτυακούς τόπους αλλά και από τους πρώτους κατόχους του ακριβού διαδόχου του iPhone 5. Η συζήτηση πλέον περιστρέφεται γύρω από την επίλυση του υπαρκτού προβλήματος, αναζητώντας την αιτία είτε στους ίδιους τους αισθητήρες, ή στο λογισμικό που τους συνοδεύει.

Οι αισθητήρες που δοκιμάζονται είναι το γυροσκόπιο (κλίση), το επιταχυνσιόμετρο και η πυξίδα. Το Gizmodo έλεγξε τους ισχυρισμούς των χρηστών χρησιμοποιώντας δύο iPhone 5S με iOS 7 και συγκρίνοντας τα αποτελέσματα των αισθητήρων τους από τα ενσωματωμένα app της Apple με αυτά του iPhone 5.

Οι μετρήσεις δείχνουν πως το iPhone 5S με iOS 7 χάνει 2-3 βαθμούς (χρήστες αναφέρουν έως και 6 μοίρες) όταν μετράει την κλίση, σε σχέση με τις μετρήσεις από ένα αλφάδι και το iPhone 5. Αυτή η διαφορά είναι σημαντική, σημειώνει το Gizmodo, εάν για παράδειγμα χρησιμοποιήσετε το iPhone 5S για να στηρίξετε ράφια.

Το πρόβλημα με το γυροσκόπιο έχει ως αποτέλεσμα τον λανθασμένο χειρισμό παιχνιδιών π.χ. αγώνων ταχύτητας όπου το iPhone 5S δείχνει ότι ο χρήστης γέρνει το τηλέφωνό του και το όχημά του κλίνει προς τα δεξιά όταν το τηλέφωνο είναι ακίνητο χωρίς κλίση.

Στην πυξίδα, το Gizmodo καταγράφει απόκλιση έως και 10 μοιρών και καταλήγει στο συμπέρασμα πως δεν θα πρέπει να βασιστεί ο χρήστης στις μετρήσεις του iPhone 5S για να βρει τον δρόμο του, ιδιαίτερα όταν βρίσκεται στο δάσος ή την θάλασσα.

Ανακριβείς κρίθηκαν τέλος και οι μετρήσεις από τον αισθητήρα επιτάχυνσης.

Η συζήτηση τώρα περιστρέφεται γύρω από την αιτία του προβλήματος καθώς έτσι θα γίνει φανερό εάν μπορεί να επιλυθεί μέσω μιας (ακόμα) ενημέρωσης λογισμικού που θα διόρθωνε τις μετρήσεις ή όχι, οπότε τα πρώτα iPhone 5S θα χαρακτηριστούν προβληματικά. Επί των ημερών του Στήβεν Τζομπς, το 2010 όταν είχε ξεσπάσει το λεγόμενο «antennagate», οι κάτοχοι iPhone 4 είχαν λάβει δωρεάν θήκες και οι επιστροφές εντός 30 ημερών γίνονταν δεκτές με επιστροφή χρημάτων.

In.gr Τεχνολογία