O Jorge Lorenzo πήρε άξια μια έυκολη νίκη στην πίστα του Misano. Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha οδήγησε τον αγώνα από τον πρώτο έως τον τελευταίο γύρο και πήρε την καρο σημαία χωρίς να απειληθεί καθόλου.

Σπουδαία μάχη έδωσαν οι δύο εργοστασιακές Honda. Ο Dani Pedrosa έδειξε πολύ πιο μαχητικός από ό,τι στους προηγούμενους αγώνες. Προσπαθησε να αντισταθεί στην πίεση του Marc Marquez, υπήρξαν αρκετά μεταξύ τους προσπεράσματα, αλλά τελικά ο ξέφρενος ρυθμός του 20χρονου έκανε τη διαφορά.

Ο Marc Marquez ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και ο Dani Pedrosa ήταν τρίτος.

Ο Valentino Rossi ήταν πολύ δυνατός στο πρώτο μισό του αγώνα, αφήνοντας υποσχέσεις στους χιλιάδες οπαδούς του οτι μπορεί να κατακτήσει μια θέση στο βάθρο. Προς το τέλος του αγώνα όμως, ο ρυθμός του έπεσε αισθητά και έμεινε τέταρτος.

Στην εκκίνηση, ο Jorge Lorenzo έφυγε πολύ καλά και έστριψε πρώτος. Παραδοσιακά πολύ καλή εκκίνηση έκανε και ο Dani Pedrosa που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, μπροστά από τον poleman, Marc Marquez.

Κακή εκκίνηση έκανε ο Valentino Rossi που προσωρινά βρέθηκε πέμπτος. Ο Aleix Espargaro έκανε jump start και του επιβλήθηκε ποινή διέλευσης από τα pits. Έτσι έχασε πολύ χρόνο και θέσεις.

Στην κορυφή, ο Jorge Lorenzo πίεσε στο απόλυτο όριο από τον πρώτο γύρο και αμέσως έκανε μια διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Dani Pedrosa. O Marc Marquez δεν είχε τη γνωστή εκρηκτικότητά του και προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του τον V. Rossi που τον είχε φτάσει.

Οι δύο Yamaha έδειξαν μεταμορφωμένες με το νέο, seamless κιβώτιο ταχυτήτων. Ο J. Lorenzo ξεμάκραινε στην κορυφή, ανεβάζοντας τη διαφορά στα 2,2 δευτερόλεπτα, ενώ ο V. Rossi είχε φτάσει τις δύο Honda και άρχισε να πιέζει.

Ο M. Marquez έκανε λάθος και έχασε τη γραμμή του, αφήνοντας τον Ιταλό να περάσει στην τρίτη θέση. Αρκετά πιο πίσω, ο Cal Crutchlow είχε συνεχή μάχη τροχό με τροχό, με τον Stefan Bradl. Ο Andrea Iannone είχε πτώση και εγκατέλειψε απογοητευμένος.

Ο Alvaro Bautista δεν είχε τον συνήθη πολύ γρήγορο ρυθμό και έκανε μοναχικό αγώνα στην έβδομη θέση.

Ύστερα από δέκα γύρους η εικόνα στην κορυφή άρχισε να αντιστρέφεται. Οι δύο Honda ήταν ταχύτερες από τις Yamaha. O Μ. Marquez με διαδοχικά πολύ γρήγορα περάσματα έφτασε τον V. Rossi και τον πέρασε σε ένα πολύ δύσκολο σημείο.

Την ίδια στιγμή, ο Dani Pedrosa μείωσε ελαφρώς τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο J. Lorenzo. Kάπου εκεί άρχισε να εξελίσσεται το πιο ωραίο θέαμα του αγώνα. Ο M. Marquez έφτασε τον team mate του και μελετούσε τις γραμμές του και το σημείο που θα επιχειρήσει να τον περάσει.

O D. Pedrosa δεν το έβαλε κάτω και ανέβασε κι αυτός το ρυθμό του. Οι δύο Ισπανοί έβγαιναν πλάι πλάι στις εξόδους των στροφών, μέχρι που ο M. Marquez κατάφερε να περάσει πάλι σε πολύ δύσκολο σημείο.

Όμως, ο D. Pedrosa είχε την απάντησή του και ξαναπέρασε στη δεύτερη θέση. Από τις αψιμαχίες των δύο Honda όφελος είχε ο J. Lorenzo που αύξησε πάλι τη διαφορά του και χωρίς άγχος, έβλεπε τη νίκη να πλησιάζει.

Ο Μ. Marquez ξαναπέρασε δεύτερος και τα έδωσε όλα για να σιγουρέψει τη θέση του. Ο D. Pedrosa μάλλον συμβιβάστηκε με την τρίτη θέση και δεν ήθελε να ρισκάρει κάποια πιθανή πτώση και των δύο.

Ο V. Rossi έχασε το ρυθμό του και έμεινε αρκετά πίσω, χωρίς αυτό όμως να πτοεί τους χιλιάδες οπαδούς του που τον αποθέωναν συνεχώς.

Ο τελευταίος γύρος βρήκε τον Jorge Lorenzo να πανηγυρίζει με σούζες τη νίκη του και τον M. Marquez ικανοποιημένο από το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ο D. Pedrosa ήταν ο χαμένος της υπόθεσης, καθώς στη βαθμολογία των αναβατών πλέον συγκατοικεί στη δεύτερη θέση με τον J. Lorenzo.

Στις τελευταίες στροφές, ο S. Bradl πέρασε τον C. Crutchlow και ανέβηκε στην πέμπτη θέση.

MotoGP – San Marino 2013: Τα αποτελέσματα του αγώνα

Αναβάτης Μοτοσικλέτα Χρόνος

1 Jorge Lorenzo Yamaha 44:05.522
2 Marc Marquez Honda +3.379
3 Dani Pedrosa Honda +7.368
4 Valentino Rossi Yamaha +15.062
5 Stefan Bradl Honda +22.355
6 Cal Crutchlow Yamaha +22.599
7 Alvaro Bautista Honda +31.059
8 Andrea Dovizioso Ducati +42.702
9 Nicky Hayden Ducati +44.858
10 Michele Pirro Ducati +47.818
11 Bradley Smith Yamaha +48.011
12 Colin Edwards Kawasaki +1’03.154
13 Aleix Espargaro ART +1’07.600
14 Hiroshi Aoyama FTR +1’15.528
15 Danilo Petrucci Ioda-Suter +1’17.907
16 Claudio Corti Kawasaki +1’29.655
17 Randy de Punet ART +1’33.990
18 Michael Laverty PBM +1’36.860

auto.in.gr