Η γαλλική φίρμα αποκάλυψε το νέο της πρωτότυπο, το οποίο θα παρουσιαστεί στην Φρανκφούρτη και σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, εισαγάγει νέα αισθητικά και όχι μόνο, στοιχεία τα οποία στο μέλλον θα επηρεάσουν τον σχεδιασμό των μοντέλων με τα διακριτικά “C”.

Το Cactus αποτελεί μετεξέλιξη του ομώνυμου concept που η Citroen είχε παρουσιάσει το 2007 και, σύμφωνα με τις συστάσεις των Γάλλων, φιλοδοξεί «να συνδυάσει την αισθητική με την πρακτικότητα», διαθέτοντας παράλληλα κάτι από τον ολιγαρκή χαρακτήρα και την ανθεκτικότητα του ομώνυμου φυτού.

Ένα στοιχείο που ξεχωρίζει στο αμάξωμα του πρωτοτύπου είναι τα “Airbumps” οι χαρακτηριστικές κυψελίδες που εμφανίζονται στα πλευρικά του τμήματα και κάτω από τα φωτιστικά σώματα οι οποίες αποτελούνται από ένα μαλακό υλικό που λειτουργεί ως «μαξιλαράκι» γεμάτο με αέρα αποτρέποντας φθορές και γρατζουνιές.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, αν και εκ πρώτης όψεως το Cactus δίνει μια διαφορετική εντύπωση, η Citroen το κατηγοριοποιεί ως ένα «ψηλό hatchback», ισχυρισμός που στοιχειοθετείται από διαστάσεις 4,21 μ. μήκος, 1,75 μ. πλάτος, 1,53 ύψος και μια απόσταση 21 εκ. από το έδαφος.

Στο εσωτερικό του, στα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι η τοποθέτηση μιας οθόνης επτά ιντσών στη θέση της κεντρικής κονσόλας, ενώ τους συμβατικούς διακόπτες έχει αντικαταστήσει μια οθόνη αφής οχτώ ιντσών.

Αντιστοίχως, αντί ενός συμβατικού επιλογέα ταχυτήτων οι σχεδιαστές της Citroen έχουν επιλέξει να τοποθετήσουν κουμπιά στο ταμπλό και paddles για την αλλαγή των σχέσεων, ενώ, αντί της παραδοσιακής διάταξης με τα δύο ξεχωριστά μπροστινά καθίσματα, οι Γάλλοι έχουν τοποθετήσει ένα ενιαίο κάθισμα μπροστά.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που αυτή τη φορά, αφορά την ασφάλεια είναι η θέση του αερόσακου συνοδηγού ο οποίος τοποθετείται στην οροφή.

Αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του Cactus η Citroen αναφέρει ότι εξοπλίζεται με την τελευταία εξέλιξη του συστήματος Hybrid Air το οποίο αποτελείται από έναν αποδοτικό κινητήρα PureTech και μία υδραυλική αντλία-κινητήρα που τροφοδοτείται από πεπιεσμένο αέρα.

Το συγκεκριμένο υβριδικό σύνολο, αφαιρεί από την εξίσωση τις μπαταρίες με αποτέλεσμα περισσότερο διαθέσιμο χώρο ενώ υπόσχεται κατά 45% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, στοιχείο που στην περίπτωση του Cactus μεταφράζεται σε κατανάλωση καυσίμου 3,0 λίτρων/100 χλμ.

auto.in.gr