Πιστή στην υπόσχεσή της, η Honda επεφύλαξε την πρώτη «αγωνιστική» εμφάνιση του νέου NSΧ στο περιθώριο του Honda Indy 200 που πραγματοποιήθηκε στο Lexington του Ohio στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

H ιαπωνική φίρμα επέλεξε τη συγκεκριμένη διοργάνωση και την πίστα του Ohio για τα πρώτα… βήματα του NSX σε αγωνιστικές διαδρομές, καθώς, το sportscar το οποίο, στις ΗΠΑ, διατίθεται ως Acura NSX, εξελίσσεται και θα κατασκευάζεται, από το 2015, στην αμερικανική πολιτεία.

Το πρωτότυπο Honda NSX κάλυψε διαδρομή 2,4 μιλίων (περίπου 3,8 χλμ.) στην πίστα του Ohio με τον Ted Klaus, αρχιμηχανικό, επικεφαλής της εξέλιξής του αυτοκινήτου στη θέση του οδηγού.

«Έχουμε δημιουργήσει ένα sportscar το οποίο μπορεί να κινηθεί με άνεση στο δρόμο αλλά και να συμμετέχει σε ένα αγώνα. Το NSX απευθύνεται στους ένθερμους οπαδούς της sport οδήγησης σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε, μετά τη ‘βόλτα» του ο αρχιμηχανικός της Honda για το NSX το οποίο υπερηφανεύεται για την αμιγώς αγωνιστική λογική του, καθώς όπως σημειώνει η ιαπωνική φίρμα, «ενώ στα περισσότερα supercars σημείο αναφοράς αποτελεί η ισχύς, το NSX διαθέτει στην εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους».

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το Honda NSX ανήκει σ’ ένα πανίσχυρο υβριδικό είδος, διαθέτοντας δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι κινούν τους μπροστινούς τροχούς και ένα τρίτο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και συνδυαστικά με ένα V6 βενζινοκινητήρα VTEC, αναλαμβάνουν την κίνηση του πίσω άξονα.

Εκτός από το πλεονέκτημα της αναμενόμενα γενναιόδωρης ισχύος το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο το οποίο ονομάζεται Sport Hybrid SH-AWD, υπόσχεται, «χάρη στο προσαρμοζόμενο δι-κατευθυντικό σύστημα ελέγχου ροπής, να παράγει και παρέχει άμεσα αρνητική ή θετική ροπή στον μπροστινό άξονα κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, υπερέχοντας σε επίπεδο επιδόσεων και οδηγικής εμπειρίας σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σύστημα τετρακίνησης», όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η ιαπωνική φίρμα στις συστάσεις της για το νέο της μοντέλο.

auto.in.gr