Το Facebook καλεί ανεξάρτητους προγραμματιστές παιχνιδιών αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τον χώρο του gaming να μοιραστούν τα έσοδα από τα παιχνίδια τους, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του εκδότη. Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης υπόσχεται προβολή σε 800.000.000 μέλη, από τα οποία περίπου 260 εκατομμύρια παίζουν στο Facebook (από τον browser, μέσω app ή από το κινητό).

To Facebook δεν έχει αποκαλύψει τι ζητά σε αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες του, ωστόσο όπλο για τις διαπραγματεύσεις με τα μικρά ή και μεγαλύτερα στούντιο που αναπτύσσουν games είναι η δυνατότητά του να στοχεύει στο πλέον κατάλληλο κοινό για κάθε παιχνίδι, αφού ήδη μπορεί να γνωρίζει τις προτιμήσεις των μελών του από το ιστορικό και άλλες επιλογές τους.

In.gr Τεχνολογία