Λίγο πριν την τελευταία μεγάλη – όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες – αναχώρηση για διακοπές, καλό είναι να γνωρίσουν, όσοι ταξιδέψουν με πλοίο, τα δικαιώματά τους ως επιβάτες του δημοφιλέστερου καλοκαιρινού μεταφορικού μέσου.

Το Υπουργείο Ναυτιλίας, σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, εξέδωσε και διένειμε ενημερωτικό φυλλάδιο με ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών:

Tα δικαιώματα των επιβατών που ταξιδεύουν με πλοία
  • Ταξιδεύεις με ακτοπλοϊκό πλοίο και το δρομολόγιο έχει καθυστέρηση;
  • Ακυρώθηκε το ταξίδι σου;
  • Περιμένεις να ταξιδέψεις και το πλοίο σου δεν είναι στο λιμάνι;
  • Δεν σου έδωσαν τη θέση ή την καμπίνα που δικαιούσαι;
  • Θέλεις να ακυρώσεις το εισιτήριό σου;
  • Με ποιόν τρόπο θα αποζημιωθείς και πού πρέπει να απευθυνθείς;
  • Είσαι άτομο με ειδικές ανάγκες ή μειωμένη κινητικότητα;

Ο ταξιδιώτης πριν ταξιδέψει με πλοίο πρέπει να ενημερωθεί για τα δικαιώματά του και τις υποχρεώσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Δείτε εδώ 20 ερωτήσεις και απαντήσεις που σας αφορούν αν ταξιδέψετε με πλοίο.

Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση για το νόμο 3709/08 (ΦΕΚ 213 Α΄) και την αριθμ. 3332.12/01/09/23-2-2009 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 427 Β΄) μπορούν οι επιβάτες να απευθύνονται στις Λιμενικές Αρχές και στην Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας.

ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κεντρική Διοίκηση: Γούναρη 4, 18531 Πειραιάς
Κέντρο Ενημέρωσης Ταξιδιωτών
Κεντρικό Λιμάνι Πειραιά – Πύλη 8
Τηλ. 210 4111