Το εξαιρετικά περιορισμένο, για τα δεδομένα της κατηγορίας των crossover, κόστος δεν αποδείχθηκε αρκετό για να του εξασφαλίσει την εμπορική πορεία που πολλοί θα περίμεναν. Μετά από τέσσερα χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά, λοιπόν, το Dacia Duster ανανεώνεται.

Πέρα από τις λιγότερο ή περισσότερο εμφανείς σχεδιαστικές αλλαγές στο μπροστινό και το πίσω τμήμα του αμαξώματος, το Duster αναμένεται να προσθέσει νέους, αποδοτικότερους κινητήρες στην γκάμα του, ακολουθώντας το πρόσφατο παράδειγμα του Sandero.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι ανάμεσα στους ήδη γνωστούς κινητήρες βενζίνης, μια ξεχωριστή θέση πρόκειται να διεκδικήσει το τρικύλινδρο και αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 0,9 λίτρων, γνωστό από την παρουσία του στην γκάμα του νέου Renault Clio.

Επιστρέφοντας στις σχεδιαστικές αλλαγές, αυτές θα περιοριστούν σε δευτερεύοντα τμήματα του αμαξώματος, όπως οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα, επιτρέποντας στο Duster να διατηρήσει τη σημερινή του εικόνα.

Άλλωστε, οι πληροφορίες θέλουν τη Dacia να προσανατολίζεται στην πλήρη αντικατάσταση του αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας τη δεύτερη γενιά του Duster μέσα στο 2015.

AUTOMEDIA