Με σαφή στόχευση σε εκείνους που επιθυμούν κάτι που να προσφέρει επιπλέον πρακτικότητα σε σχέση με την «απλή» έκδοση του πολυμορφικού, το νέο επταθέσιο Grand C4 Picasso, διατηρεί το μήκος του μοντέλου που αντικαθιστά (4,59 μ.) ωστόσο, αυξάνει το μεταξόνιο του στα 2,84 μ. διεκδικώντας την πρωτιά της κατηγορίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο γενναιοδωρίας χώρων στο εσωτερικό.

Εκτός από την τρίτη, σειρά καθισμάτων η οποία μπορεί να αφαιρεθεί κατά βούληση και την υπόσχεση για την άνετη φιλοξενία επτά επιβατών, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αυξάνεται κατά 69 λίτρα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, ξεπερνώντας τα 700 λίτρα.

Παράλληλα, η Citroen υπόσχεται ότι ο σχεδιασμός των θυρών του πολυμορφικού μοντέλου έχει βελτιωθεί ώστε να επιτρέπει την ευκολότερη πρόσβαση.

Επίσης χάρη στην νέα πλατφόρμα EMP2 στην οποία βασίζεται, το βάρος του έχει μειωθεί κατά 100 κιλά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, στοιχείο που συνδυαστικά με τους κινητήρες τους οποίους εξοπλίζεται, τοποθετεί την τιμή έναρξης για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 98 γραμμ./χλμ. για την έκδοση e-HDi 90 Airdream σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο έξι σχέσεων ETG6.

Το ETG6 θα είναι διαθέσιμο και στην έκδοση e-HDi 115, η οποία σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο κιβώτιο εκλύει στην ατμόσφαιρα 104 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. (105 γραμμ./χλμ σε συνδυασμό με το απλό χειροκίνητο κιβώτιο).

Παράλληλα το νέο Grand C4 Picasso θα είναι διαθέσιμο με τον νέο, προδιαγραφών Euro 6 κινητήρα τεχνολογίας BlueHDi με ισχύ 150 ίππων και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 110 γραμμ./χλμ. σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο.

Σχεδιαστικά το επταθέσιο πολυμορφικό μοντέλο διαχωρίζει τον εαυτό του από το απλό C4 Picasso, διαθέτοντας εκτός από το μεγαλύτερο μέγεθος και όσα αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο σχεδίασης ειδικά σε ό,τι αφορά την κατάληξη της οροφής στην τρίτη κολώνα, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, διαφορετικά πίσω φωτιστικά σώματα και πανοραμικό παρμπρίζ.

auto.in.gr