Υψηλότερες επιδόσεις αλλά και χαμηλότερη -έως και 18%- κατανάλωση καυσίμου υπόσχεται η έβδομη γενιά του VW Golf GTI, η οποία διατίθεται πλέον και στην ελληνική αγορά.

Το νέο Golf GTI προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 220 ίππους και 350 Nm ροπής και τη δεύτερη (Performance) να φτάνει τους 230 ίππους, διαθέτοντας επιπλέον, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μεγαλύτερης διαμέτρου φρένα.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της έβδομης γενιάς του Golf GTI ξεχωρίζει το χαμηλότερο βάρος του, η παρουσία τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας (σύστημα start&stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση), καθώς και το σύστημα διεύθυνσης με τον μεταβλητό λόγο μετάδοσης.

Όπως και στο πρόσφατο παρελθόν, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης των 2,0 λίτρων συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επίσης έξι σχέσεων, εξασφαλίζοντας και στις δύο περιπτώσεις εκρηκτικές επιδόσεις.

Στην ελληνική αγορά το νέο Golf GTI ξεκινά στην τρίθυρη έκδοση των 220 ίππων από τα 27.700 ευρώ. Η επιβάρυνση για τις εκδόσεις με το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη φτάνει τα 2.300 ευρώ, ενώ για τις εκδόσεις Performance των 230 ίππων τα 1.300 ευρώ. Τέλος, με 1.100 ευρώ επιβαρύνονται οι πεντάθυρες εκδόσεις του νέου Golf GTI, ξεκινώντας από τα 28.800 ευρώ.

auto.in.gr