Ο Evgeny Novikov ήταν ο νικητής της πρώτης ημέρας, καθώς ήταν ο ταχύτερος και στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή «Κινέτα». Ο Ρώσος με Ford Fiesta RS αύξησε τη διαφορά του στα 30 δευτερόλεπτα από τον Dani Sordo, με Citroen DS3.

Τον Ισπανό πλησίασε στα εννέα δευτερόλεπτα ο Jari-Matti Latvala που βρίσκεται στην τρίτη θέση. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι διαφορές μεγαλώνουν, αφού μόλις στη δεύτερη Ε.Δ. τον πρώτο από τον τρίτο χωρίζουν 40 δευτερόλεπτα.

Ο Robert Kubica έχασε μια θέση και πλέον είναι δέκατος.

Οι πρωταγωνιστές της ημέρας έχοντας φτάσει στο Service Park δήλωσαν τα εξής για την μέχρι τώρα πορεία τους στον αγώνα:

Mikko Hirvonen
«Είχαμε μια στιγμή, αλλά κανένα μεγάλο πρόβλημα. Είμαστε τυχεροί, δεν βρήκαμε σκόνη. Το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά, είμαι ευχαριστημένος, καμία αλλαγή για αύριο».

Dani Sordo
«Δεν έκανα λάθη, ήταν μια καλή μέρα. Αύριο θα ψηλώσω το αυτοκίνητο για τις σκληρότερες ειδικές. Δε θέλω να κάνω λάθη και θέλω να τερματίσω στο πόντιουμ».

Mads Ostberg
«Ήταν μια πονηρή μέρα. Είχαμε κλατάρισμα στην 1η ειδική. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Ήταν δύσκολο να διορθώσουμε τα πράγματα στη 2η ειδική. Δεν είχα αυτοπεποίθηση. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω την ψυχολογία μου σήμερα και θα οδηγήσω καλύτερα αύριο».

Evgeny Novikov
«Ήταν αρκετά καλή μέρα. Οι Eιδικές ήταν ωραίες, όλα ήταν καλά. Έκανα κάποια μικρά λάθη. Αύριο θα προσπαθήσω να διατηρήσω την ίδια ταχύτητα και ρυθμό. Θα είμαι συγκεντρωμένος στις Eιδικές και στο Ράλλυ».

Nasser Al Attiyah
«Χρησιμοποιήσαμε μαλακά λάστιχα και δεν ήταν καλή επιλογή – καταστράφηκαν. Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ καλά. Ελπίζω πως η αυριανή μέρα θα είναι καλύτερη».

Jari-Matti Latvala
«Αλλάξαμε πίσω διαφορικό, τις αντιστρεπτικές και τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ, και το αυτοκίνητο δούλεψε. Ήταν δικό μου λάθος που δεν είχα καταλάβει απ’ την αρχή ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ σκληρό. Θέλω να βελτιώσω λίγο το εμπρός διαφορικό, γιατί μπορεί να βοηθήσει στο στήσιμο. Είναι ένα δύσκολο Ράλλυ και πρέπει να οδηγήσεις γρήγορα, αλλά πρέπει να γνωρίζεις πού πρέπει να πιέσεις. Οι οδικές συνθήκες δεν ήταν καλές».

Andreas Mikkelsen
«Είναι διαφορετικό απ’ ό,τι στις δοκιμές. Η υποστροφή βελτιώθηκε, αλλά δεν εξαλείφθηκε. Είχαμε δυσκολία τη νύχτα, γιατί είχαμε διαφορετικές γραμμές σε σχέση με τους Prokop και Al Qassimi. Αύριο θα κάνουμε μικρές αλλαγές για να βελτιώσουμε το στήσιμο».

Khalid Al Qassimi
«Στην 1η Ειδική έχασα την αυτοπεποίθησή μου, το αυτοκίνητο γλιστρούσε. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο και στη 2η ειδική ακολούθησα καθαρές γραμμές. Το πρώτο κομμάτι ήταν καλό, μου έδωσε αυτοπεποίθηση. Οι σημειώσεις μας στο σκοτάδι ήταν πολύ καλές».

Thierry Neuville
«Οι Eιδικές ήταν καλές. Δεν ήμουν πολύ γρήγορος. Μερικές φορές χρειάζεσαι τύχη για να αποφύγεις κλαταρίσματα. Αύριο οι Ειδικές είναι σκληρές, γι’ αυτό ίσως να χρησιμοποιήσω σκληρότερα ελατήρια».

Martin Prokop
«Καλές Ειδικές, κανένα πρόβλημα. Είμαι ευχαριστημένος με την αυριανή μας θέση εκκίνησης. Είναι πολύ καλή».

Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Τα αποτελέσματα μετά και τη 2η Ειδική Διαδρομή

Οδηγός Χρόνος Διαφορά

1. E. NOVIKOV 50:59.3
2. D. SORDO 51:29.6 +30.3
3. J. LATVALA 51:38.4 +39.1
4. T. NEUVILLE 51:50.4 +51.1
5. A. MIKKELSEN 52:13.9 +1:14.6
6. N. AL ATTIYAH 52:32.2 +1:32.9
7. M. PROKOP 53:33.6 +2:34.3
8. K. AL QASSIMI 54:21.7 +3:22.4
9. M. OSTBERG 54:29.4 +3:30.1
10. R. KUBICA 55:16.6 +4:17.3
11. Y. PROTASOV 55:54.8 +4:55.5
12. A. AL-KUWARI 56:11.9 +5:12.6
13. V. GORBAN 56:24.3 +5:25.0
14. S. AKSA 56:37.9 +5:38.6
15. O. KIKIRESHKO 56:45.5 +5:46.2
16. L. BERTELLI 56:57.2 +5:57.9
17. M. HIRVONEN 57:03.4 +6:04.1
18. O. TAMRAZOV 58:33.4 +7:34.1
19. R. AL KETBI 58:45.9 +7:46.6
20. A. VILLANUEVA 59:11.5 +8:12.2
21. J. ALONSO 1:00:40.4 +9:41.1
22. A. SMAILOV 1:00:49.2 +9:49.9
23. N. FUCHS 1:01:19.0 +10:19.7
24. J. SUAREZ 1:01:59.0 +10:59.7
25. P. TIDEMAND 1:04:33.1 +13:33.8
26. A. AMBERG 1:05:32.6 +14:33.3
27. M. VALLARIO 1:05:45.4 +14:46.1
28. R. TRIVINO 1:06:07.4 +15:08.1
29. T. HALKIAS 1:07:28.7 +16:29.4

auto.in.gr