Ξεκαθαρίζει το τοπίο για την νέα πρεμιέρα που προανήγγειλε η Volvo για τις 17 Μαΐου με την αινιγματική σιλουέτα του μοντέλου που απεικονιζόταν στο σχετικό video-teaser να ανήκει, τελικά, στο XC60.

Παρά τις αρχικές φήμες και όπως αποκαλύπτουν τα νέα, διαφωτιστικά καρέ που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Σουηδοί, το νέο XC60 είναι το αντικείμενο της νέας καμπάνιας της Volvo, η οποία, μάλιστα, θα φέρει την μουσική υπογραφή των Swedish House Mafia.

Η Volvo ένωσε τις δυναμεις της με το σουηδικό συγκρότημα που δημιούργησε μια διασκευή της επιτυχίας του “Leave the World Behind” και η οποία θα είναι το «soundtrack» της παγκόσμιας εκστρατείας προώθησης του μοντέλου.

auto.in.gr