Μια νέα έκδοση, με σαφή sport προσανατολισμό και την υπογραφή της Polestar, σε επίπεδο αισθητικής όσο και μηχανικών μερών, έρχεται να προστεθεί στην «ελληνική» γκάμα του νέου μικρομεσαίου hatchback της Volvo.

Ο λόγος για την έκδοση V40 T4 R-Design Polestar, η οποία είναι πλέον διαθέσιμη στην ελληνική αγορά στην τιμή των 26.500 ευρώ -συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης- και φέρει το στίγμα τoυ βελτιωτικού οίκου των Σουηδών τόσο στις εξωτερικές και τις εσωτερικές της επιφάνειες όσο και κάτω από αυτές, όπου κυριαρχεί η αύξηση ισχύος του γνωστού Τ4 κινητήρα των 1,6 λίτρων στους 200 ίππους.

Αναλυτικότερα, στην καρδιά της νέας έκδοσης του V40 βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας Τ4 των 1,6 λίτρων ο οποίος με τις παρεμβάσεις της Polestar, επίσημου συνεργάτη της Volvo στους αγώνες αυτοκινήτου, έχει αυξήσει την ισχύ του από 180 στους 200 ίππους και την ροπή από 24,5 χιλιογραμμόμετρα στα 29,1.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση ισχύος δεν έχει αντίκτυπο στις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων, ενώ με δεδομένο τον αμετάβλητο κυλινδρισμό του κινητήρα, δεν υπάρχουν μεταβολές στο κόστος χρήσης αλλά και στη φορολόγηση του αυτοκινήτου.

Παράλληλα, δεδομένου ότι οι παρεμβάσεις της Polestar είναι εργοστασιακές δεν επηρεάζουν την εγγύηση του αυτοκινήτου που παραμένει αμετάβλητη.

Φυσικά, η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να παραμείνει αμέτοχη από την δυναμική αναβάθμιση συμπεριλαμβάνοντας όλα εκείνα τα στοιχεία που εκπροσωπούν τις εκδόσεις Polestar και τα σχεδιαστικά στοιχεία R-Design.

Έτσι, ξεκινώντας από τα διακριτικά της Polestar που σηματοδοτούν την έκδοση, το V40 Τ4 R-Design Polestar διακρίνεται, μπροστά, από τη πιο αιχμηρή σχεδίαση της γρίλιας με περίγραμμα από χρώμιο και το νέο spoiler στο κατώτερο μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος κυριαρχούν λεπτομέρειες όπως το ματ αλουμίνιο στον πίσω διαχύτη και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων ενώ, την εικόνα συμπληρώνουν οι χαρακτηριστικής σχεδίασης ζάντες και στους τροχούς των 17 ή, κατ’ επιλογή, των 18 ιντσών.

Επιπλέον, σε ό,τι αφορά τη χρωματική παλέτα του V40 R-Design Polestar εκτός από το χαρακτηριστικό “Rebel Blue” γαλάζιο που έχει συνδεθεί με τις εκδόσεις επιδόσεων της σουηδικής φίρμας, υπάρχουν ακόμα επτά επιλογές για το χρώμα του αμαξώματος.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό κυρίαρχα είναι τα νέας γενιάς καθίσματα R-Design με το αντίστοιχο λογότυπο και τα οποία συνδυάζουν το μαύρο ύφασμα Nubuck με το διάτρητο δέρμα, ενώ υπάρχει η επιλογή και αποκλειστικά δερμάτινων καθισμάτων.

Το προφίλ της έκδοσης «εκ των έσω» συμπληρώνουν τα sport πεντάλ και ο αντίστοιχου προσανατολισμού επιλογέας ταχυτήτων, ενώ την αγωνιστική αισθητική συμπληρώνουν οι λεπτομέρειες από αλουμίνιο και στοιχεία όπως η μαύρου χρώματος επένδυση στην οροφή και οι εμφανείς ραφές στο δέρμα.

Παράλληλα, διαθέσιμος και στην περίπτωση της Τ4 R-Design Polestar έκδοσης -ως επιλογή με κόστος 392 ευρώ- είναι και ο διαδραστικός ψηφιακός πίνακας οργάνων ΤFT που λανσαρίστηκε με το «απλό» V40.

Ωστόσο στην περίπτωση της νέας έκδοσης ο πίνακας οργάνων που παραμετροποιεί τις ενδείξεις του αναλόγως με την προτίμηση του οδηγού, προσφέροντας τρεις επιλογές διαμόρφωσης -Elegance, Εco και Performance- αντικαθιστά το καφέ χρώμα φόντου της «by default» Elegance επιλογής με το χαρακτηριστικό (racing blue) γαλάζιο της έκδοσης.

Όπως και το απλό V40 έτσι και η έκδοση R-Design Polestar διατίθεται είτε με το Dynamic Chassis είτε με την κατά ένα εκατοστό χαμηλότερη και πιο άκαμπτη ανάρτηση του προαιρετικού Sport Chassis.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ρυθμίσεις που συνεπάγεται το Sport Chassis στην ανάρτηση έχουν παγιωθεί σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, Robert Dahlgren.

Όπως και το απλό V40, έτσι και η έκδοση Τ4 R-Design Polestar διατίθεται είτε με το Dynamic Chassis είτε με την κατά ένα εκατοστό χαμηλότερη και πιο άκαμπτη ανάρτηση του προαιρετικού Sport Chassis.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ρυθμίσεις που συνεπάγεται το Sport Chassis στην ανάρτηση έχουν παγιωθεί σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, Robert Dahlgren.

Στα στοιχεία που σηματοδοτούν την ταυτότητα τoυ Sport Chassis συγκαταλέγονται τα πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ τα οποία επιτρέπουν στο πλαίσιο να ανταποκριθεί ιδανικά στις απαιτήσεις της έκδοσης, επιφυλάσσοντας μια πιο διασκεδαστική εμπειρία για τον οδηγό, χωρίς να αλλοιώνει τον άνετο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα της ανάρτησης του V40 T4 R-Design Polestar, τα γόνατα McPherson στον μπροστινό άξονα διαθέτουν αμορτισέρ με άξονεςεμβόλων 2,5 εκ., δηλαδή, αντίστοιχα με αυτούς του Volvo S60, ενώ, στον πίσω άξονα τα αμορτισέρ μονού σωλήνα, εξασφαλίζουν ταχύτερες αντιδράσεις καθώς η συμπίεση και η επαναφορά πραγματοποιούνται μέσω της ίδιας βαλβίδας με αποτέλεσμα την ταχύτερη ροή του λαδιού.

Επίσης, οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν αυξήσει τη διάμετρό τους γεγονός που, με τη σειρά του, οδηγεί σε μια δυναμικότερη οδική συμπεριφορά.

auto.in.gr