Αν και το πρώτο πράγμα που παρατηρείς αντικρίζοντας το νέο Peugeot 308 είναι ο τρόπος με τον οποίο οι Γάλλοι σχεδιαστές επέλεξαν να εξωτερικεύσουν το εκλεπτυσμένο και ταυτόχρονα δυναμικό προφίλ του αυτοκινήτου, η νέα μικρομεσαία πρόταση της γαλλικής φίρμας ξεχωρίζει χάρη στη χρήση μιας νέας πλατφόρμας.

Η EMP2, όπως είναι η κωδική ονομασία της, εξασφάλισε στο δημοφιλές Peugeot συμπαγείς διαστάσεις (το μήκος δεν ξεπερνά τα 4,25 μέτρα), εξαιρετική -για τα δεδομένα της κατηγορίας- ευρυχωρίας αλλά και χαμηλότερο -έως και 145 κιλά- βάρος.

Επιστρέφοντας στον σχεδιασμό του αμαξώματος, το μπροστινό τμήμα θυμίζει έντονα το μεγαλύτερο 508 σε αντίθεση με το πίσω τμήμα, όπου τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν στο εξίσου επαναστατικό 208.

Το εκλεπτυσμένο στιλ κυριαρχεί και στις επιφάνειες του εσωτερικού. Η μικρή διάμετρος της στεφάνης του τιμονιού σε συνδυασμό με την τοποθέτηση του πίνακα οργάνων ψηλότερα απ’ ότι συνηθίζεται «φωτογραφίζει» το 208, ενώ στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί η οθόνη αφής με την χορταστική διάσταση των 9,7 ιντσών.

Από εκεί και πέρα το χαμηλότερο βάρος αναμένεται να ευνοήσει την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις του μικρομεσαίου Peugeot, περιορίζοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Peugeot 308 πρόκειται να πραγματοποιηθεί στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, με την εμπορική του πορεία στην ευρωπαϊκή ήπειρο να ξεκινά αμέσως μετά.

auto.in.gr