O Sebastien Loeb ήταν ο νικητής του Ράλλυ Αργεντινής. Ο Γάλλος, με Citroen DS3, τερμάτισε στην πρώτη θέση, μπροστά από τα VW Polo R των Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala. O τελευταίος ήταν ο πρωταγωνιστής της τελευταίας ημέρας, καθώς κέρδισε όλες τις Ειδικές Διαδρομές και ανέκτησε την τρίτη θέση που είχε χάσει τη Μ. Παρασκευή 3 Μαΐου.

O Sebastien Loeb, αν και είχε δηλώσει «ντεφορμέ» στους χωμάτινους αγώνες, αφού είχε να τρέξει σε ανάλογο τερέν από το περσινό Ράλλυ Ισπανίας, χρειάστηκε λίγες Ειδικές Διαδρομές για να θυμηθεί την… τέχνη του.

Η μάχη του με τον επίσης Γάλλο Sebastien Ogier ήταν δεδομένη, ενώ και οι άλλοι εργοστασιακοί οδηγοί της Citroen, Mikko Hirvonen και Dani Sordo, δήλωναν πως τα DS3 είναι σημαντικά αναβαθμισμένα και είχαν μεγάλες προσδοκίες.

Ο Sebastien Ogier ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κερδίζονας τις πρώτες Ε.Δ. του αγώνα. Το άγχος του για την πρωτιά ήταν ο μεγαλύτερος εχθρός του και στην τρίτη Ε.Δ. έκανε λάθος, βγήκε τρίτος και η διαφορά του στην κορυφή μειώθηκε.

Ο Sebastien Loeb, με τη χαρακτηριστική ψυχραιμία του, βρισκόταν συνεχώς στις πρώτες θέσεις χωρίς πρωτιά σε κάποια Ε.Δ. Η ανατροπή έγινε στην έβδομη Ε.Δ., όταν ο S. Ogier είχε έξοδο σε μια στροφή και έχασε πολύ χρόνο μέχρι το Polo R να επιστρέψει στον δρόμο. Η «εύθραυστη» διαφορά που είχε εξανεμίστηκε και ο S. Loeb πέρασε πρώτος και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος.

Ο Dani Sordo από την πρώτη κιόλας ημέρα είχε ατύχημα και μέχρι το τέλος του αγώνα πάλευε να ξεκολλήσει από τη δέκατη θέση.

Ο Mikko Hirvonen είχε την τρίτη θέση στην τσέπη του μέχρι που τον πρόδωσαν τα ηλεκτρικά του Citroen DS3. Έχασε πολύ χρόνο και μαζί τις όποιες ελπίδες του για να μείνει κοντά στην κορυφή. Τελείωσε τον αγώνα στην έκτη θέση, αν και είχε δείξει ότι μπορούσε να πάει πολύ καλά.

Ο Jari-Matti Latvala, απογοητευμένος από την ομίχλη και τις λασπωμένες Ε.Δ., είχε δηλώσει ότι δεν θα ρισκάρει. Όμως, μόλις είδε τον συμπατριώτη του να χάνει έδαφος, άλλαξε γνώμη και απογείωσε το Polo R για να κρατήσει την τρίτη θέση.

Το παράκανε, μάλιστα, αφού στην ένατη Ε.Δ. είχε ένα μεγάλο άλμα με άτσαλη προσγείωση, χτυπώντας το αυτοκίνητό του μπροστά και πίσω. Σταμάτησε να το ελέγξει και έχασε χρόνο και προσωρινά τη θέση του.

Την τελευταία ημέρα του Ράλλυ, o J. M. Latvala, με ξέφρενο ρυθμό, νίκησε σε όλες τις Ε.Δ. και ξαναπήρε την τρίτη θέση.

Σταθερό αγώνα έκαναν οι οδηγοί της Ford, Evgeny Novikov και Thierry Neuville, τερματίζοντας τα Fiesta RS στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Ράλλυ Αργεντινής 2013: Η τελική κατάταξη του αγώνα

Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος

1. Sebastien Loeb Citroen DS3 4.35:56.7
2. Sebastien Ogier VW Polo R +55.0
3. Jari-Matti Latvala VW Polo R +2:00.8
4. Evgeny Novikov Ford Fiesta RS +2:36.7
5. Thierry Neuville Ford Fiesta RS +4:40.5
6. Mikko Hirvonen Citroen DS3 +6:23.9
7. Mads Ostberg Ford Fiesta RS +11:02.2
8. Andreas Mikkelsen VW Polo R +13:22.1
9. Dani Sordo Citroen DS3 +13:22.3
10. Martin Prokop Ford Fiesta RS +14:07.6

auto.in.gr